Image Hosted by ImageShack.us NWOBHM by GrimReaper

Description of this dark place ;)
Point of this blog is to collect, review, present and keep reader informed about any news, or some informations about NWOBHM genre.
If you have any questions, or where can you download albums i wrote about please write me on
grimreaperkc@hotmail.com

Feel free to ask me download link for any album i have on my blog. Requests for download links send also on grimreaperkc@hotmail.com or write them in chatbox


LINKS
The best NWOBHM page on internet -
Place for loading with albums :) Iron Maiden official site
Iron Maiden bootleg -
Iron Maiden cd's editions

Souls collected since 18.10.2005.
Free Web Counter











NWOBHM by GrimReaper

25.01.2006., srijeda

WTF??? LEAVE ME ALONE

Black Sabbath:Changes

I feel unhappy
I feel so sad
I lost the best friend
That I ever had

She was my woman
I loved her so
But it's too late now
I've let her go

I'm going through changes
I'm going through changes

We shared the eve's
We shared each day
In love together
We found a way

But soon the world
Had its evil way
My heart was blinded
Love went astray

I'm going through changes
I'm going through changes

It took so long
To realize
That I can still hear
Her last goodbyes

Now all my days
Are filled with tears
Wish I could go back
And change these years

I'm going through changes
I'm going through changes

Nemam običaje stavljat lyricse, ali ova pjesma čim sam je čuo znao sam da je moram staviti. PJesma je odnos mog života u ovom trenutku i molim bih da je se pročita bez preskakanja. E sad mnogi ljudi su u kurcu zbog mene, ja sam zbog mnogih ljudi u kurcu. Vrijeđam tuđe osjećaje, drugi vrijeđaju moje. Ovo je gotovo bezizlazna situacija. No ja sam našao izlaz iz svih ovih sranja. A taj izlaz je da molim da svi odjebu od mene. Svi me pritišćete, svi me pritišću, svi žele komad moga mesa, raspnite me, uzmite svaki dio mene. I onda se nadam da budete svi zadovoljni. Sve me više pritišćete, sve mi manje zraka ostaje dok je dah gotovo nečujan. Radite si kontra efekt. JA se povlačim u sebe, i sve manje me ima u zdravom razumu. Prolupao sam totalno i jučer mi se prevršila svaka mjera. Svi očekuju da dok se kome kurac digne ja mogu doć, mogu hodat po kafićima i danonoćno lutat po gradu bez nekog plemenitog cilja. Ja imam svoj cilj. Jer čovjek bez cilja je kurac od čovjeka. Da mogu bit do kasnonoćnih sati po bircevima i slušat kojekakve rasprave bez ikakvog povoda ili svrhe. Ja moram u školi trpjet sranja, moram doma trpjet sranja, i moram od frendova trpjet uvrede ukoliko nemogu u kafić, moram trpjet predrasude i kojekakve gluposti u vezi mojeg odnosa s nekim. Imam očito jako mnogo advokata, jer sve više slušam kako neki ljudi govore u moje ime i moje osjećaje o kojima nemaju blage. Ljudi skinite mi se s grbače. Ja ako kome imam kaj za reći to mu sam kažem, sigurno ne šaljem druge i ne molim durge da me zastupaju. IMa još uvijek osoba do kojih mi je stalo makar us me i one jaako povrijedile, i sad će si sigurno brijat kao i do sada da sam gad, ravnodušan i da se rugam njihovim osjećajima, no nije tako. Uglavnom neću više filozofirat, i neću više nastaviti pisat blog dok god ne bude brojka 1000 u komentarima.
Za kraj nemam pozdrava...
Skinite mi se svi i ostavite me na miru.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IF YOU WANNA DOWNLOAD THIS ALBUM SEND EMAIL ON grimreaperkc@hotmail.com (write group and album name you wanna download) OR DO THAT HERE IN CHATBOX. I'LL SEND YOU LINK AS SOON IS POSSIBLE.

- 12:44 - Leave comment (1039) - Print my article - #

23.01.2006., ponedjeljak

Born to be Wild

Born to be Wild. Pa tako nekako i jest. Inaće to mi je super pjesma od Steppenwolfa, a njen naziv će mi ugodno poslužiti da opišem situaciju kakva je bila ovih dana. Inaće prošli tjedan mi je bio tjedan beda i svega loshega. Bio je prosječan tjedan u školi u kojem nas svi dave sranjima oko mature. Petak je bio nekak umoran. Tj. bio sam umoran ko stoka, makar sam imao četiri sata. Otiđoh do kafea da si skinem do kraja We sold our souls for RnR, i mislio sam da ću već oko 8 biti doma i konačno se naspavati. No kako uvijek biva nikad ništa ne ide po planu. Skidanje se odužilo pun k...., frendovi su me zvali pit, a još nisam bio doma iz škole. Odletio sam do išarenjaka po prazni cd, i popio časicu dvije. Bilo je dosta ljudi kod doma jer su se skupili da idu u Nautilus na koncert. I tako su me nagovorili da idem s njima ispred nautilusa. Tam sam vidio neke stare njuške =) . Tako smo tamo očijukali, kad me frendovi zovu u pipu. Već je bilo dosta sati ( oko 22 ) ali sam ipak otišao. I onda su me najebavali nek pijem i tako je i bilo. Budućid a nisam jeo od 11 sati popih oko 4 litre svega i svačega tak da sam bio dosta pijan. Frend me je otpratio doma da ne bih negdje pao i zaspao u grabi... Doma sam došao oko 2. I tako mi je idući dan protekao u muci Kristovoj zbog jebenog ribara koji ništ ne valja i drugi dan si kao oduzet. Spržio sam si dotični We sold our souls for RnR, i cijeli dan preslušavao. Kasnije sam otišao do bake i tamo bio sve dok pajdo nije došao po mene da idemo na feštu. Jedva smo skupili nekaj para, i onda smo ja i frend otišli na stanicu po dvije frendice s kojima smo imali dogovor da ćemo ih pričekat na stanici. I tako je i bilo. Otišli smo kod dede po fino vino i natrag na feštu. Sad slijedi šok. Daklem dođem na feštu, otvorim vrata, dvije ženske se bare... Druge dvije razgovaraju, frendovi piju i žderu smokiće. Rekoh ok. Sjednem, počmem piti, pijem,pijem,pijem... Zovu me frendice nek dođem po njih... Dopelam ih ja unutra, pijem,pijem, Hladno pivo tuće.... Odjednom gledam te sve 4 ženske(i one dvije koje su se barile) počnu si nekak ruke sisati... Onda sam skužio da se režu, i da si piju krv. Mi ostali smo se samo pogledavali... Svi skršeni, počeo se i moj frend rezati... Ono totalni prolupatitis. Opet ja pijem,pijem...Dođe ziha sa krejzi mašrum koja je bila strgana(možda su obje bile) i počne mi nekaj govoriti... Uglavnom išao sam van na zrak i čujem kak me frend zove.. Nekaj smo se tam razgovarali, i vratio sam se natrag na feštu... Pijem,pijem, muzika tuče... I tako sve do skoro 23 sata + iskreni trenuci sa krejzi mašrum... Ona je otišla sa zihom doma, a ja sam se vratio na feštu gdje sam opet pio, i pio, pjevao, muzika tuče... I odjednom mrak. Ležim doma u krevetu sav pothlađen. Sat pokazuje 4 sata i 35 min. Kako sam došao doma? Gdje sam bio? Što sam radio? Sve samo mrak... Pokušavam zaspati. Šaljem sms mašrum... Spavam. Budim se ujutro u 9 i 35. Ispraznih onu litru i pola vode što stoji pod krevetom za slučaje nužde poput tadašnje. Ne vidim od svjetla. Razmišljam. Odlazim na ručak. Sav zbunjen čekam sutrašnji dan i povratak u školu. Što mi pomaže pri tome? Nada u bolju budućnost, glazba... U biti odlučio sam da neću ići na nikakve fešte niti u grad sve do negdje 11.2. kada je soulu rođendan. To će mi pomoći da razbistrim um, da se smirim od alkohola, da se smirim od cura,frendica,obožavateljica i svega, ali baš svega, te da pronađem unutrašnji mir koji će mi pružiti veću satisfakciju od bilo čega.
I sada opet će neki reći (pre)dugi post, ali jednostavno sam morao to sve napisati. Nek se nitko ne osjeća povrijeđenim, ili na bilo koji naćin ožalošćenim zbog svega u postu.
Special thanks to Buha, Jalža, Mile, Bobo, Dedi s vinom, zihi, krejzi mašrum, i ostatku ekipe koja se trudila da bude super, a minus svima koji su radili sranja poput rezanja, sisanja i slično...
I što reći za kraj nego Snađi se druže... pozzzzdrav

IF YOU WANNA DOWNLOAD THIS ALBUM SEND EMAIL ON grimreaperkc@hotmail.com (write group and album name you wanna download) OR DO THAT HERE IN CHATBOX. I'LL SEND YOU LINK AS SOON IS POSSIBLE.

- 06:46 - Leave comment (10) - Print my article - #

20.01.2006., petak

In d midl of nouvere

In d midl of nouvere

Sam naslov objašnjava moje trenutno stanje.Ali to je stanje duše. Ako je još uopće imam. Što je zapravo duša? Jesu li to samo naša svijest i razmišljanja? Ili je to nešto malo više fizičkije? Zaista ne znam. Znam samo da mnogi ljudi koje znam misle da sam ja uvijek hepi i super. Možda ja tako izgledam izvana, ali u "duši" zasigurno ne. Sjećam se kad sam pričao s jednom djevojkom i rekao da se loše osjećam i da sam u ku..., rekla je da kak mogu biti da uopće tak ne izgledam. Uglavnom vidio sam da kada padnem u tešku depru ili tak nekaj da sam fizički lud. I to u pravom smislu. Rečenice izlaze samo do sebe i sve nasmijavam, jako sam živčan,nervozan i stalno moram nešto raditi, ili jendostavnom lupkam nogom,rukom... Radim stvari koje inaće ne radim... Zapalim cigaretu, jedem male šećere...Ono jednostavno ljudi misle da sam super... Dok sam super onda sam više miran...
Škola mi je već uzela maha.. Moram naučit za jean predmet oko pola bilježnice, ispravit komada sa polugodišta, i probat se što više predmeta riješit do operacije... Svakodnevnih 7 sati i petkom 4 sata mi idu na živce. Kaj ću danas sa 4 sata? Bolje da sam otišo u Lepoglavu. Jedino korisno kaj sam napravio jest kaj sam napola skinuo album Black Sabbatha : We sold our souls for Rock n' Roll. Po meni je to jedna od najboljih kompilacija (best of) i tu su gotovo sve moje najbolje pjesme. Tako da je to dobro imat na jednom ce de ju.
Također mi je malo smiješno kada sam jučer čuo što mi je rekla jedna od naj frendica iz razreda. Uglavnom sjedili smo na hodniku, i prolazila je jedna ženska koja se fura na rock/metal, i ja sam pričao s tom naj frendicom iz razreda, i ova kad je vidla da ja pričam s njom odmah joj je nešto na glas skomentirala... Frendica joj kaže kad je ova već otišla kao dal hoće batine. I onda ja pitam frendicu kao kaj hoće? Veli frendica kao da smo ja i frend iz razreda idoli tim rockericama, metalkama i kao da se zanimaju za nas... Na kaj sam se ja nasmijao, ostao paf i podignuo ruke u zrak i viknuo Heil Satan... I za 30 sec vidiš vraća se ta cura i počne mrčat dok je prolazila kraj te moje frendice... Ja sam se tak smijao da to nije moguće... I onda mi opet veli frendica kak jučer dok se razgovarala s menom ove su je pogledale i odmah skomentirale.. U biti rekla je kao da te ženske ne mogu podnijeti da ja ili frend pričamo s bilo kakvim curama... A tek kad sam im vidio face dok mi je jedna druga frendica sjela u krilo... Ja se tak smijem u tim ratovima... Ono ko da smo ja ili frend samtin spešl... Uglavnom sve se vrti oko naše čupe, a ja sam se priviknuo na to...
Zahvaljujem frendu koji sjedi sa mnom i koji mi je darovao slušalice za discman. Sad se barem mogu bedirat uz mjuziku. I da sretno u daljnjoj kladionici, jer jučer si fakat dobio veliku svotu. Dobio sam dvostruki DVD Iron Maidena :Visions of the Beast.. Daaaaaaa napokon ga imam.. TO mi je još božična želja i ostvarila se s malim zakašnjenjem. Nevermind. Jako supeer spotovi. Posebno sam se iznenadio sa trećim pjevačem IM-a Bayliem...Imao je super spotove, pogtovo od pjesme The angel & gambler... Fenomenalno. Ima još dobrih spotova poput Be quick or be dead, From here to eternity...
Danas se nadam da ću skinut s neta do kraja album od BS, da ću otići doma i jako rano leći da se malo odmorim, jer ipak mi je život stresan. Uglavnom sve kaj kažem krivo sam shvaćen, umjesto da se ja ljutim na nekoga oni se ljute na mene, u biti život mi je obrnuto proporcionalan. Ne smijem dati kompliment, šalu ili nešt jer odmah se ljudi ljute, a onda se ja ljutim jer se oni ne bi trebali ljutiti, i onda vidim kakvi su i žalim kaj sam uopće dao kompliment ili prodao šalu.
Idem na Hollyday... Like in Green Day...
Special thanks to Topić, Black Sabbath, American idiot named Natalija, fiction, dreams...
Heil Satan....

IF YOU WANNA DOWNLOAD THIS ALBUM SEND EMAIL ON grimreaperkc@hotmail.com (write group and album name you wanna download) OR DO THAT HERE IN CHATBOX. I'LL SEND YOU LINK AS SOON IS POSSIBLE.

- 11:43 - Leave comment (8) - Print my article - #

16.01.2006., ponedjeljak

O happy(sad) day part II

TO je onaj post koji mi se zamalo izgubio. Stay cool..no picture for today...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evo ljudi bilo kako bilo u svakom slučaju nije dobro. Škola se opasno približava, ispiti i sva sranja će uzeti maha i učiniti naše živote totalno dosadnima i puunim išćekivanja... I šta drugo da se kaže osim škola saks. Zadnjih par dana je proletjelo. Sve se burno odvija u našem malom gradiću koji je puun događaja. Friški tračevi poput tko je s kim, tko više nije s kim, tko je pretučen, tko je opljačkan ili prevaren šire se brzinom većom od brzine svvjetlosti, a to je negdje warp 10. U zadnje vrijeme je gotovo postao običaj da se stalno netko tuće, jer oćito je spretniji na šakama nego na mozgu. I tak dok vrijeme odmiče trudim se uživati u svim blagodatima života. Hrana, piće, glazba, TV, izlasci, surfanja, igranja online igrica itd. Zašto jednostvano nemamo izbora kaj se tiće škole. Moramo se školovati da bi mogli "donekle" normalno živjeti. Ali mislim da se vrijeme provedeno u školi može iskoristiti bolje od same škole. Imam novi DVD od AC/DC : live at donington, imam Rolling stonse iz 1969. Još nisam stigao pogledati koncerte, ali sada se baš spremam. Gljivičica me gnjavi da napišem novi post i pišem ga, ali neće bit danas objavljen. Osim ako se ne dogodi čudo. Gledao sam po 2. put film Kraljica prokletih i mogu reći da je fantastičan. Mističan, vampirski, rock i pun dobre glazbe i tekstova. Sam naćin na koji je osmišljen i predstavljen mogu reći samo da je jako u mom stylu. Onak film je jednostvano heavy. Zadnje dane se opijam sa zvukovima Black Sabbatha... Jučer (subota) je bilo fenomenalno. Mislim uvijek je fenomenalno, ali jučer je bilo somethin spešl. Imam osjećaj da sam se samo ja zabavljao, da je samo meni bilo super, jer su svi ostali otišli brzinom munje, tako da sam ostao u društvu dvaju cura i frenda ;) . Black rose i princes se nisu udostojale doći unutra i popit jednu s nama, gljivičica i ziha jesu ;) , reho,fifi,kuks,martina,dodo i frenki su uobičajeno drmali. Dodo je imao malo iskustvo sa izbacivanjem želučanih sokova, ali ništa bed hehe. I kaj da još izfilozofišem. Zaletio sam se do nautilusa i bilo je ok.Bile je super ,ljudi poput gorana pintarića, petre rogelj itd.. Jako fora cura. Bile su i Mateja i Žuža,Palfica i još jedna cura, ali je došlo do nekih grdih nesporazuma, pa su se pokupile... U srijedu sam bio na gledaoni Grin deja i to DVD Bullet in a bible. ONo koncert je bio lud, a najjači mi je drumer ilitiga bubnjar. I tak mi je najjače kaj u sub smo u gradu na kraju ostali ja i bobo. Svi su se pokupili bez riječi. Još smo se kod njega razgovarali do 3 i 15 i onda sam se i ja pokupio. Zaspao sam gotovo trenutno.i imam još za nadodati da je došlo do jednog sranja koje me ne predstavlja u svjetlu u kojem jesam već narušava moj osobni imidž i narušen sam u oćima jedne djevojke. Ja sam sve objasnio, ali se bojim da sve više neće biti isto. Mogu se samo nadati...
Special thanks to Bobo, KuxXx, kauč, Ziha, Luda Gljivičica, Reho, Frenky, Mile i Green day, Fifi i Njam njam...
Vidimo se pipl.
IF YOU WANNA DOWNLOAD THIS ALBUM SEND EMAIL ON grimreaperkc@hotmail.com (write group and album name you wanna download) OR DO THAT HERE IN CHATBOX. I'LL SEND YOU LINK AS SOON IS POSSIBLE.

- 19:16 - Leave comment (19) - Print my article - #

15.01.2006., nedjelja

O happy day

Ovih dana se događaju fenomenalne stvari. Jedino kaj nas sve baca u depru i radi nam sranja jest to što sutra počinje škola. Ovih dana su bila razna događanja, za naš mali grad je to brz i dinamičan tempo. Jučer je bio super dan. Svakakve stvari su se događale. Pitate se zašto ovak serem i loshe pišem. Pa zato jer sam 45 min škrabao i onda mi se disketa sjebala i ode sve u PM. Napisat ću ja već nešto, a možda spasim taj post sa diskete pa ga objavim.
Special thanks to Bobo,KuxXx, kauč, ziha, luda gljivičica, reho,mile,frankie,martina,mateja,žuža...
IF YOU WANNA DOWNLOAD THIS ALBUM SEND EMAIL ON grimreaperkc@hotmail.com (write group and album name you wanna download) OR DO THAT HERE IN CHATBOX. I'LL SEND YOU LINK AS SOON IS POSSIBLE.

- 16:48 - Leave comment (8) - Print my article - #

11.01.2006., srijeda

Friendship

Oko 80 komentara prošli put... Najviše naravno hvala Vanji, a zatim i svim ostalima koji su komentirali. U zadnje vrijeme reakcije,i promjene su burne, vani je hladno pa ljudi pizde i nervozni su, a u takvim se okolnostima događaju loshe stvari.
Kaj se trenutno radi? Pa Jutro mi počinje dizanjem oko 10, zatim štrebanje do 13, a tek onda na red ostalo. Oko 15 obično idem na svoje omiljeno mjesto gdje izražavam sve svoje talente, a to je internet. Tamo visim do 18,19 sati.. Kaj radim na netu? Pa trenutno skidam dvostruki cd od Iron Maidena: Best of Bsides i Iron Maiden Pc igru: Ed Hunter... Zatim skočim do maila na iskonu,hotmailu,yahoo i googleu. Zatim skoknem na blogove, i to kak mi dođe. Zatim idem na igru koju sam počeo igrati. www.ogame.com.hr Igra je prebrutalna, a što je najbolje besplatna je. I tako sve do navečer kada obično idemo nekam malo pit,ili se ide doma knjiga čitat.
Konačno sam nabavio šesti po redu nastavak Harry Pottera koji ima naziv Princ mješane krvi. Dosad sam pročitao sve knjige, i sa sigurnošću mogu reći da je ova najbolja. Stao sam na 320.str i do sada ima toliko zbivanja važnih za sve ljude u tom svijetu koliko nema u prve 3 zajedno. Vidi se da su odrasliji,teenageri koji se kroz cijelu knjigu bare, šlataju itd. Knjiga odiše atmosferom,magijom i svim ostalim potrebnim da bi bila hit, a o čitljivosti da ne govorim. Lako i brzo se čita i vrlo je razumljiva. Prijevod s engleskog je fenomenalan,a mora se priznat da sigurno nije bilo lako prevesti knjigu.
Kod mene je za sad sve ok. U petak sam ostao bez cure, malo se teško nosio s time, jedva se nekak snosio... No ona mi sve to malo otežava, jer ipak je još mlada, i svakih 5 min mijenja mišljenje. Ali ok je i ja to mogu prihvatiti. Nego tako sam s frendom (i jučer do pola noći s frendicom) razgovarao o tome kako je idealna ljubav zapravo prijateljstvo. I to ne bilo kakvo prijateljstvo već ono malo dublje,istinskije i osjećajnije. Ono prijateljstva su uvijek čvrsta, ili barem čvršća od veza. Veze su krhke, lako oborive, mogu strašno povrijedit, dok prijateljstva ipak ostaju dulja i samim time imaju temelj potpore. Ono u biti najgore u vezi je kad te netko povrijedi. Tako sam ja razmišljao o svemu, i utvrdio da se ne mora ulazit u vezu da bi se imalo sve što se u vezi ima. Potrebno je imat jako dobrog prijatelja/prijateljicu s kojim si blizak, srodne ste duše, možete se jadati,tješiti i pružati potpuru. I potreba da se s nekim ljubiš. Vaše prijateljstvo je takvo da možeš i to, dakle može i dublja utjeha tipa ljubljenje s tom osobom, jer je vaše prijateljstvo toliko čvrtsto da nema ljubomore, iskorištavanja, a nakon svega opet ćete biti jako dobri prijatelji. Ono to ja zovem idealnim, samo što različiti ljudi imaju različita shvaćanja i neki to olako shvaćaju.
Jučer sam razgovarao s jednom frendicom do kasno u noć i shvatili smo da bi bogli biti u takvom idealnom odnosu. Ono to je ono što ljudima treba. NJežnost,razumijevanje,oslonac.
Da više ne filozofiram, jer sam već podosta khm... Postao subjektivan...
Pozzdrav.
IF YOU WANNA DOWNLOAD THIS ALBUM SEND EMAIL ON grimreaperkc@hotmail.com (write group and album name you wanna download) OR DO THAT HERE IN CHATBOX. I'LL SEND YOU LINK AS SOON IS POSSIBLE.

- 10:40 - Leave comment (34) - Print my article - #

07.01.2006., subota

Sveto bilo Ime njegovo...

EJ ljudi kaj ima?
Ovih dana je sve nekak....ne znam kak da se izrazim. Onak hvata melagana sjeta na ljeto 2004. Možda mi je to jedno od najboljih ljeta ikad u životu. Stakao sam novo društvo, neke nove navike...Onak sada kada se svega toga prisjetim...Onak zazirem od toga da se vratim u to vrijeme. Bilo je to vrijeme kada se po cijele dane zafrkavalo, hodalo se po gradu, cure su se tražile i tak... Ono možda ne zvuči naj, ali nama je u to vrijeme bilo zwer...Eksperimentiralo se na veliko, i izvlačili su se solidno zaključci.
Eto ovih dana tako ja perem po blogovima... Ima svega...
Stvari koje jako mrzim na blogovima:
1. Blogovi koji se svode samo na tone i tone slika
2. Lyricsi pjesama - što će nekome lyricsi? ak mu trebaju nađe si ih sam, a ionako nitko ne čita dok se stave
3. Brije da se prek bloga postane popularan
4. Dok se štancaju komentari bez reda
5. Dok se blog zatrpava miljom nepotrebnih stvari

Stvari koje mi se sviđaju:
1. Dizajn koji je napravljen od strane vlasnika bloga
2. Jednostavnost
3. Brutalni tekstovi potkrepljeni kojom slikom
4. Dok blog predstavlja vlasnika onakvim kakav je...

Eto to su onak moji kriteriji za čitanje nečijeg bloga.
___________________________________________________________________________________

Eto jučer su mi se desile neke sjebane stvari. Danas idem dalje...
See ya!!!
IF YOU WANNA DOWNLOAD THIS ALBUM SEND EMAIL ON grimreaperkc@hotmail.com (write group and album name you wanna download) OR DO THAT HERE IN CHATBOX. I'LL SEND YOU LINK AS SOON IS POSSIBLE.

- 13:31 - Leave comment (78) - Print my article - #

02.01.2006., ponedjeljak

Srečno novo leto želi vam GrimReaper [TM]

Nisam jako dugo pisao, a razlog tome je moja bolest. Daklem opet sam se razbolio i kad sam došao doktoru malo sam se šokirao. Moram na operaciju krajnika, jer imam upale... I takk... Sve ove dane sam doma, nemam kaj radit. Svim frendovima sam rekao kako sam za novu godinu doma, no ipak sam odlučio otići feštat s njima. No nisam nikome rekao da ću doći. Kad sam došao svi su bili tako šokirani da su plakali. I bilo je super. Proveo sam jako dobro. Najbolji dio mi je bio kada su se Veronika i Valerija vratile po mobitel. Ono razgovarali smo s njima i vrijeme je letilo. I tak do 6 ujutro. Cure su jako simpatične i vjerujem da je i njima bilo ugodno u društvu mene i frenda, za njih nepoznatih ljudi.
Svojim ponašanjem ovih dana sam dokazao da blagdani i ostali svetci nisu ništa drugo doli obični dani... Fakat ništa specijalno... Komercijalni Božić, Nova godina... Jedino kaj je za novu malo jača fešta i u ponoć se čestita... Ostalo nula.... ZA božić mi se nijedna želja nije ispunila...Što je dokazalo opet da nikad ništ ne valja... Jako se loše osjećam jer ne mogu bit s curom, s društvom...
Sve je za k....! Muče me neka pitanja... Npr. da li treba oprostiti ako te dečko/cura prevari? mislim znam da dosta stvari ima utjecaja... koliko ste dugo skupa, koliko se poznajete, koliko si vjerujete, kakav mu/joj je karakter...
Ono opet o svačem ovisi, ali mislim da se ništa ne smije tolerirat i bez obzira na svoje osjećaje odmah raskrstit s njim/njom..
Eto i takk.
NAdam se da će nešto zanimljivo dogodit da mogu pisati o tome... A do tada... :)
IF YOU WANNA DOWNLOAD THIS ALBUM SEND EMAIL ON grimreaperkc@hotmail.com (write group and album name you wanna download) OR DO THAT HERE IN CHATBOX. I'LL SEND YOU LINK AS SOON IS POSSIBLE.

- 19:12 - Leave comment (12) - Print my article - #

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

2007/07 (13)
2007/06 (6)
2007/05 (1)
2007/04 (4)
2007/03 (1)
2007/02 (1)
2007/01 (1)
2006/11 (1)
2006/10 (3)
2006/08 (1)
2006/07 (1)
2006/06 (2)
2006/05 (4)
2006/04 (4)
2006/03 (6)
2006/02 (3)
2006/01 (8)
2005/12 (6)
2005/11 (1)
2005/10 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

History of NWOBHM
What is NWoBHM?
The early movement was associated with the likes of Angel Witch, Iron Maiden, Tygers of Pan Tang, Def Leppard, Motörhead, Triarchy, Blitzkrieg, Quartz, Sweet Savage, Girlschool, Saxon, Diamond Head, Venom, and Samson, among others. The image of bands such as Saxon (long hair, denim jackets, leather and chains) would later become synonymous with heavy metal as a whole during the 1980s.

Despite the variable success of bands such as Iron Maiden, Saxon, and Def Leppard the true heart of the movement revolved around the seemingly endless supply of British bands playing similar styles at the time. NWOBHM is mostly associated with punk rock aesthetically through the DIY and minimalist ethics of most of the bands, many of whom literally did not last beyond a demo recorded in a bedroom. Looking at most comprehensive lists of bands of the time reveals hundreds of obscure or short lived acts such as Expozer, Jaguar, Mendes Prey, Mithrandir, Twisted Ace, Hellanbach, Zenith, Distrainers, who later changed their name to Alien and Dragster. While the average heavy metal fan would possibly gloss over these no-namers while looking for more recognizable acts, record collectors revere such bands.

The sheer number of low rent demos and 7 inch records of the era (the number is indeed in the thousands), as well as the limited amount of information and media coverage of the genre, has led to most of the releases becoming individual record collecting holy grails.

Records originally pressed for likely less than Ł1 have sold more recently to collectors for hundreds of dollars. In some cases as low as 1 copy of a record is known to exist. Hollow Ground's Warlord 7 inch is probably the most prominent example. Acetates in those days were normally studio master copies kept as backup, so a very limited few of the recording exist. The band is also literally unknown by any standards, as each member is listed on the center label by their first name, and only one newspaper mention of the band playing live has ever been uncovered.

Considering that many further bands possibly did not even last long enough to record their material, it must be taken into account that during the golden years of the genre (1978-1981) upwards of a thousand NWOBHM bands may have existed.