Something about me:

Ime: Marko
Prezime.....oni koji me znaju znaju i prezime
Godina: 16
Nizak: 192 cm
Skola: Tehnicka skola Karlovac....Tehnicar za racunalstvo
Hobby: Glazbapjeva, Kosarkayesthumbup, a ima jos
puno toga al mi nis ne pada na pamet roflzubo

Volim: Hmmmm ima puno toga. Ovako cemo pocet kao prvo i prvo KOSARKU i svoj KK Sanac, onda prijatelje, optimisticne osobe, pinneapple pizzu sa havajskim sosom njaminut
pivu (karlovacko i becks) party glazbu ( slusam sve osim
cajki) aah to je to za sad smijehsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us


Mrzim: Dvolicne i
pesimisticne osobe, samoubojstvo ( na treningu ),
kemiju i biologiju ( zato sam u tehnickoj skoli smijehrofl )
bahate ljude, ljude koji se mijesaju u sve i svasta,
cajke ( al protiv cajosa neam nis naprotiv imam puno frendova ),
i to je to ostatak mozda jos dode.....

Moj zivotni moto: smokinthumbupdead



Evo tu ce vam svaki dan bit i vic dana tak da se i nasmijete ponekad:



Image Hosted by ImageShack.us


I evo dvije moje slikice zubocoolroflmouthwash

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo neki meni jako dobri citati:

''What we call the beginning is often the end.
And to make an end is to make an beginning.
The end is where we start from!''

T.S.Eliot [1888.-1965.]


................................

Dont go for looks; they can deceive.
Dont go fro wealth; even that fades away.
Go for someone who makes you smile,
cuz it takes only a smile to make
a dark day seem bright.
Find the one that makes your heart smile!


.................................

There are moments in life when
you miss someone so much that
you just want to pick them
from your dreams
and hug them for real!

..................................

The greatest mistake you can make
in life is to be continually fearing
you will make one!

..................................

I give you all my love
because I truly love you,
but I can't give you my soul,
and my heart cuz you'll
just break it appart!


..................................

If I could take your troubles, I would toss them in the sea,
but all these things I'm finding are impossible for me.
I can't build a mountain or catch a rainbow fair,
but let me be what i know best,
A FRIEND THAT'S ALWAYS THERE!


..................................











< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari ..Vidish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

Sve o meni, moje svakodnevnice, zgode i nezgode. Sve u svemu JA i SVE OKO MENE!!!

Meni omiljene pjesmice......obavezno poslusajte:












Trenutno vas je online:



hit counter

free web counter

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Najbolji ducan tamo ja kupujem robu eekeekeek

Neki linkovi ljudi koje posjecujem:

Geminni => L.O.T.E
Simple L & L.I.Z.O
Pera fuckface or $krupt
Tip-C => L.O.T.E
mala tinica smijeh
Compton girl thumbupdead
Mali Patrick mouthwash
Glumceva girl partyparty
Crazy KEKY partysmokinthumbup
Im just gonna say DAMNwinkeeknaughtynut
Bič vidaut lak deadgreedy
A ludi snaapsy mouthwashparty
She luv'z gangzta's thumbup
hana coolcool
Petra => rukometasica smijeh
Cute girl thumbup
Ok gangzta girl eek
Ludi glac...frend iz razreda eekeek
Sandra....OOOODLICNA CURAthumbupyes
Nelica luda i totalno otkacena cura deadroflkissnutmouthwash

Pa evo i par slika mojih najdrazih izvodaca.....nemojte se iznenadit jer rekao sam vam da slusam sve ugl slijede izvodaci:






























subota, 08.03.2008.

Ovo nije iluzija ovo je stvarno novi post (dobro vidite) XD

Hm kako poceti. Nisam dugo bio ovdje vec sam i zaboravio malo neke stvari lol ipak sam vise na KK Šanac blogu pa ono ipak je klub u srcu i tak :D eto ljudi ja se sjetio napisat post. Posto sam naceo temu s KK Šancem ovako statistike.......Imamo 3 pobjede i 1 poraz (nema veze tu smo svi krivi kao ekipa i to cemo popravit) Stojimo jako dobro na ljestvici (na objema nogama, dobro vergot na nojevim nogama ups jooo da on ni nije vise u klubu LOL a nema veze malo sale) ugl prvi smo tj Krapina dijeli mjesto s nama ali mi imamo bolju kos razliku tako da smo prvi (na prvom mjestu). I btw da se pohvalim najbolji sam kak bi lizo rekao pojnter u klubu sa prosjekom od 17 koseva po utakmici =)
Eto to bi bilo to o kosarci. Zapravo jos sam zaboravio da sutra igramo tekmu protiv KK Maksimira u 16:00 pa dodite ko moze.....moramo dobit al ono ne igraju ni jopa ni peđa tako da morat cemo se vise trudit nema tko razigravat...al ok uspjet cemo mi to....kak bi lizo rekao morat cemo ja i on opet zabit po 30 koseva eek eto sad je to to o kosarci. Evo jedan spot onak btw ova mi je pisma odlicna u zadnje vrijeme bas je kewl (za mene i headmana....bf 4eva)



Eto to je o kosarci hm o cemu sad pisat pa....eto danas sam dobio V.I.P kartu
za fat beat u aquariusu al eto nisam otisao zbog tekme sutra jer bi se vratio tek sutra ujutro u 7....tak da namcor al ok nema veze iako bi chillao u V.I.P-u sa niggerima i fora ekipom i sa high society-om al nema veze napit ce se oni veceras za mene partysmokinthumbup i tako isto sam propustio koncert Alicia Keys 4.03. u Frankfurtu dobio sam poziv od frendova al jbg skola, kosarka notuzan al eto zivot ide dalje kak bi nina rekla ili lil proofy glavu gore sretan ugl eto to bi bilo to od mene mozda pocnem cesce pisat postove ali kazem MOZDA jer ono kod mene nikad neznas al eto. Sad imate sta citat.....Hmmm bas bi jos pisao ali neam inspiracije sta.... Heh eto u zadnje vrijeme kad idem van sam poceo puno pit neznam why ali nie to zdravo ja mislim nutbang e da ti izlasci su u zadnje vrijeme sve bolji i bolji nema sta bas su odlicni zauzmemo si mjesto i to je nase i partijamo...Nema nam ravnih kad puste neku nasu pjesmu ajooooooo....Hmmm neznam sta jos napisat a necu nis vise mislim da je dosta....eto sad mi je palo na pamet jedva cekam 18. rodendan i svoju prvu tetovazu mozda ih bude vise ali jedno znam na jednom ramenu tj leda,jedno rame i ta ruka ce mi bit ova tetovaza

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

eeeeee bash je kewl ljudi jel tak....jedva cekam partynjaminaughty
Eto ja sad idem i ostavljam vas vi si jos pogledajte ova dva spota koja cu vam ostavit posebno su odabrani njih najvise slusam u zadnje vrijeme te pjesme jedna je giuliano - 24 sata (to je za mene, kuhara, vetona) i jos what goes around comes back around to je za sve a najvise za mene deadgreedy






Eto to je to od mene....ae ljudi napustavam vas....puno pozdrava svima (neda mi se nabrajat kad bi poceo to bi bilo do sutra) i jos jednom sutra 16:00 Sportska dvorana Rakovac tekma protiv KK Maksimira dodite, gledajte i navijajte.....ae

P€@c€

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



| Say something about all that (21) | Ak ti se toliko svida... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.