< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

Pišem uglavnom o svemu...o događajima sa kojima se susrećemo, realnosti ovog života...u borbi sa svim problemima
O snovima koji bi svi htjeli doživjeti...

Nešto o meni

Zovem se Tina imam 19 godina. Živim u Zagrebu...studiram ekonomiju
To je zasad to!!!

Moje zanimacije

Volim plesati, pjevati,pišem pjesme,volim crtati...
i naravno moje zanimacije su i moji prijatelji
koji su najvažniji dio mog života (sve bi dala za njih)...

Još par stvari o meni

Volim sve šta vole mladi, mrzim laži, umišljenost, iskorištavanje...ma da nabrajam susrela sam se sa svime u životu...da je teško naletit na čovika koji je kao osoba iskren...
evo jedan dio jedne moje pjesme

Lutam u sebi, gubim dah, utonem u san, pa onda u mrak,
zar svjetla više nimalo nema ili je samo sve bolna uspomena.

nedjelja, 20.01.2008.

Kako čovjek pokušava bit dobar i pomoći nekome...a neko to nimalo ne cijeni!!!!

Puno puta se ljudi razočaraju kad shvate, koliko se trude oko nekoga a ti ljudi to ne cijene...naravno jer se nikad nisu našli u takvoj situaciji da su i oni bili povrijeđeni i da se njima to nije dogodilo...puno ljudi je sebično i misle samo na sebe,sve se vrti oko njih...kad su oni loše uvijek si tu da im preskočiš u pomoć pomogneš im...a naravno kad si ti u totalnoj depri nema osobe koja je ta koja ćete shvatiti i pomoći ti u svemu...uvijek sam bila osoba koja je pomagala drugima i koji bi mi nanjeli zlo ,ja bi prema njima i dalje bila dobra ,a očito sam se grdno prevarila ,jer su ljudi to iskorišavali i samo vi na kraju nadrapate...kad misliš da napokon pronađeš neku osobu s kojom bi mogao podijeliti sve svoje tajne i snove i misliš da će ti ona biti tu i shavtiti te?!...ne nakraju shvatiš da svemu šta se trudiš to ona ne cijeni i uopće ne svaća...kad imaš jedinu osobu s kojom možeš podijelit sve a ta ti je osoba daleko...malo je ljudi s kojim možeš biti blizak i sve im reći...malo je ljudi koji će te skužiti,a još više je ljudi koji sve shvaćaju ozbiljno i lako planu i odma zaborave tko si...tada su oni u pravu i samo je njima njagore i najteže...sve sam toliko toga prošla i nema osoba koja će ti biti baš pravi prijatelj...uvijek postoji neki zastoj između...osoba da ti stvarno vjeruje treba mislit i na tebe a ne samo na sebe...ljudi previše procijenjuju ljude i gledaju kakvi su...svi su ili bolji ili gori od njih...a zapitaš se samo kakav si ti?,jer si ti zaista osoba kakva bi trebala biti?pokušavaš nešto pokazati i dokazati ali ta te osoba ne želi slušati...kada izraziš želju i poželiš da bude nešto po tvome, teško će te tko skužiti i udovoljiti ti to...ima ljudi koji sami sebe mogu utješiti...kritiziraju druge kad im to pokušavaju objasniti...kako čovjek može biti sretan kad ima nekog pored sebe...?

- 18:58 - Komentari (22) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.