< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

Pišem uglavnom o svemu...o događajima sa kojima se susrećemo, realnosti ovog života...u borbi sa svim problemima
O snovima koji bi svi htjeli doživjeti...

Nešto o meni

Zovem se Tina imam 19 godina. Živim u Zagrebu...studiram ekonomiju
To je zasad to!!!

Moje zanimacije

Volim plesati, pjevati,pišem pjesme,volim crtati...
i naravno moje zanimacije su i moji prijatelji
koji su najvažniji dio mog života (sve bi dala za njih)...

Još par stvari o meni

Volim sve šta vole mladi, mrzim laži, umišljenost, iskorištavanje...ma da nabrajam susrela sam se sa svime u životu...da je teško naletit na čovika koji je kao osoba iskren...
evo jedan dio jedne moje pjesme

Lutam u sebi, gubim dah, utonem u san, pa onda u mrak,
zar svjetla više nimalo nema ili je samo sve bolna uspomena.

petak, 11.01.2008.

BIJEG

U ponoć kad padne mrak
ja čekat ću da izađem na zrak
Tiho laganim koracima ići ću negdje
daleko da pobjegnem...
Bježim od tebe,od svih misli koje me proganjaju
dok vani zima je...ja polako gubim se
Mislim tama je oko mene,svjetla nigdje nema samo strah
je u meni i bježim u daljini u nadi da ću uspjeti pobjeći!!!!

- 14:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.