<link rel="alternate" type="application/rss+xml" title="Imao si, nisi znao kako sjaji dijamant." href="https://blog.dnevnik.hr/neverbealone/rss.xml" /> <link rel="EditURI" type="application/rsd+xml" href="https://blog.dnevnik.hr/wlw/rsd.php?12465487" /> <link rel="shortcut icon" href="https://blog.dnevnik.hr/blog.ico" type="image/ico" /> <meta name="keywords" content="neverbealone,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> <meta name="description" content="blog.dnevnik.hr/neverbealone" /> <link type="text/css" rel="stylesheet" href="https://blog.dnevnik.hr/resources/themes/toolbar/css/main.css?v=2012-09-27a" /> <script type="text/javascript" src="https://blog.dnevnik.hr/resources/themes/common/js/facebook.js?v=2011-09-30"></script> <script type="text/javascript" src="https://blog.dnevnik.hr/resources/themes/toolbar/js/main.js?v=2012-09-27a"></script> <script type="text/javascript"> <!--//--><![CDATA[//><!-- var pp_gemius_identifier = 'p8ZF1D7vmeoe8Uuxwuq2j_TSLd8RN1sF.aREMenHvGT.i7'; var pp_gemius_use_cmp = true; var pp_gemius_cmp_timeout = 10000; // lines below shouldn't be edited function gemius_pending(i) { window[i] = window[i] || function() {var x = window[i+'_pdata'] = window[i+'_pdata'] || []; x[x.length]=arguments;};}; gemius_pending('gemius_hit'); gemius_pending('gemius_event'); gemius_pending('pp_gemius_hit'); gemius_pending('pp_gemius_event'); (function(d,t) {try {var gt=d.createElement(t),s=d.getElementsByTagName(t)[0],l='http'+((location.protocol=='https:')?'s':''); gt.setAttribute('async','async'); gt.setAttribute('defer','defer'); gt.src=l+'://hr.hit.gemius.pl/xgemius.js'; s.parentNode.insertBefore(gt,s);} catch (e) {}})(document,'script'); //--><!]]> </script> <!-- slowmetrics --> <script type="text/javascript"> /* <![CDATA[ */ (function() { var d=document, h=d.getElementsByTagName('head')[0], s=d.createElement('script'); s.type='text/javascript'; s.async=true; s.src='//test-script.dotmetrics.net/door.js?id=' + (document.location.hostname.indexOf('dnevnik.hr')== -1? 610: 977); h.appendChild(s); }()); /* ]]> */ </script> <!-- Google Tag Manager --> <script>(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-5H83FN');</script> <!-- End Google Tag Manager --> <!-- Google Tag Manager (noscript) --> <noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-5H83FN" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript> <!-- End Google Tag Manager (noscript) --> <script type="text/javascript" src="//blog.dnevnik.hr/js/hr/prototype.lite.js?=1"></script> <script type="text/javascript" src="//blog.dnevnik.hr/js/hr/moo.ajax.js?=1"></script> <script type="text/javascript" src="//blog.dnevnik.hr/js/hr/frontend.js?=2"></script> <link rel="shortcut icon" href="//blog.dnevnik.hr/blog.ico" type="image/ico" /></head> <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Just gonna stand there, and watch me burn.
07.10.2011. (22:16, petak); komentari

Bol. Užasna bol koja me počela izjedati čim me jedva pozdravio kad sam stigla do njih. Bol koja me izjedala dok me nije htio pogledati. Dok me nije htio dotaknuti. Za njega, ko da nit ne postojim. I to je ljubav? Bol koja me izjeda još i sad, znajući da nemam njegovo povjerenje. Bol jer je ljut. Bol jer ne želi razmislit, ne želi me shvatiti. Bol koja je krenula negdje iz dubine, koja peče kao kad ti netko probode nož kroz srce. Bol koja se ne želi smanjiti. Samo ojačava svakim njegovim spuštanjem glave, svakim njegovim pogledom... Bol kroz koju shvaćam da me takav dečko zapravo i ne zaslužuje. Jer ne može prihvatiti kakva sam. Ne može se pomiriti s jednom jebenom činjenicom. Griješila sam da, i kajem se radi toga. Ali ja sam njemu opraštala. Ja sam njemu popuštala. Zar on ne može ni jednom?
Ali volim ga. Više od svega.
...
Zatim me zagrlio, i otišao. A suze su krenule, jednostavno su krenule.


Nemoj nikome nikada reći
da si otišao iz njenog života
kao tama.
Nemoj im priznati nikad
da je mala ostala sama.
Nemoj nikome nikada reći
da je plakala i patila.
Da si maloj značio.
A nije te vratila.
Nemoj nikome nikada reći
da je ponos uništio sve.
Tko zna hoce li opet biti sretna.
Nemoj nikome reći.
Molim te...

svima vam osmijeh dijelim, samo da vas izludim.
05.10.2011. (23:04, srijeda); komentari

Osjećaji se u meni itekako mješaju. Bol, tuga, patnja, sreća, ljubav... Trenutno ni sama ne znam kako se osjećam, što da mislim. Zašto? Ne znam. Puknuo me jedan od onih jebenih trenutaka kad čovjek sjedi i samo razmišlja. Zašto sam ja takva kakva jesam? Jednom hladna, bahata i bezobrazna, jednom topla, brižna i vesela. Zašto sam pesimist? I zašto nisam jedna od onih koji kuže matematiku? >.<
Zašto je on takav kakav je? Također jednom pun ljubavi, čovjek bi pomislio da bi ti poklonio cijeli svijet da može, jednom hladan. Nezainteresiran. Bezobrazan i bahat. Jesam li tome ja kriva?
Starci? Jedan dan se vole, jedan dan se mrze. Previše se svađaju, viču jedan na drugog, ja sjedim u sobi i samo slušam. Poduzmem li nešto, samo ću se i ja posvađati s njima. To jest s tatom. On je takav. "Uvijek sam ja u pravu, uvijek ja odlučujem o svemu. Ti si moja mala curica i tak se i ponašaj." Neki dan mi je iz čista mira rekao da se dovedem u red i pripazim na svoje ponašanje, a ja bila u sobi i spremala se pričat na mobitel. Pa wtf?
Znam, tata mi je, ali drži me kao kap vode na dlanu i živcira me to. Neda mi živjeti. Doživjeti. Iskusiti. Osjetiti na vlastitoj koži. S njim nešto uspijeva, jedino ako mu kažem laž ili djelomičnu laž. Nedaj Bože da njegova curica ima dečka. Nedaj Bože da ona puši, pije, loša je u školi. Bože moj, u pubertetu sam, to je normalno!

GIVE ME A BREAK, PLEASE!

Prijatelji? Najbolja prijateljica mi je bolesna. Ima velike povrede na plućima i vjerojatno tuberkulozu. I užasno se bojim za nju.
Sve će bit okej, tješim sama sebe. Razmišljaj pozitivno!

Osmijeh je najbolja obrana od svih pitanja :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

still alive.

Nastalo 24.6.2011. u 1:03. Iz čiste dosade.

I'm not the prettiest girl, I don't have a perfect body or perfect hair, and I don't have boys following me. I might not like the same type of music, follow trends, or hang around with 'popular' people. People might not understand my point of view, and I may say the 'wrong' stuff. Judge me, and talk about me behind my back.. But one thing is for sure. I'm not going to change for anyone.

Image and video hosting by TinyPic
-16.
-hiperaktivna
-naivna
-voli čitati
Little miss.