Svijet Vrge. I narančastog

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

autora gnjavite na:
mail: pecenipicek@gmail.com
msn: pecenipicek@yahoo.com

Maja
STVORITELJI
Leonče
Alex
Nina
Kazu-Chan

Vrga na devArtu

23.04.2006., nedjelja

Knedle, lamentacije(još jedanput), kifla i mnoooogooo kolača.

Ješ. Dosadno mi je. Njeznam ke da napišem. Dosaadnooo mii jeeeeeeee....

uglj, za pol sata odlazim od doma i krećem prema trešnjevci. oh daaa.




YARRRRR. GIMMIE MY PIRATE HAT BACK!!!!!


umm, da. ovaj. ak neko ima neku pametnu ideju kaj da napišem, sam dajte ljudofi.
- 15:59 - Komentari (11) - Isprintaj - #

16.04.2006., nedjelja

Sretan uskrs?

Valjda, eto, sretan uskrs onome koga čini sretnim. mene ne. ne dobih ništa od staraca...


moj mali zeko mi je piceka napravio, tak da i nije sve tak loše :D

al moram joj se odužit, napravit ću joj plišanog zeca :D
- 15:47 - Komentari (15) - Isprintaj - #

10.04.2006., ponedjeljak

Interesting stuff. From the day before...

Slike. Produkcija bješe... fora :D

puno bolje smo odsvirali nego što očekivah, dok smo probavali prije produkcije tara se sjebala i počela vrištat da stanemo, a mi svirali i dalje bez beda...(tara nam je inače trebala držat osnovni ritam na zvonu dead )

grupa 1

grupa 2 (ja na kongama. ARGH!)

grupa 3


Picek(ich!), Nana, Zeko.


Keta u grmlju. go keta!


Picek, Zeko, Keta


Nana, Picek, Zeko. friki bend poza. klanjanje keti za genijalnu sliku :)


Keta, Zeko, Nana. poza bisera nut


Zeko, Nana, Keta i moje normalne palice...


Palice s kojima sam sviro na produkciji. ACK!


Picek na skejtu. Heeee nut


Picek i Keta. Picek pokušava naučit skejtat. Heeee party


šećer na kraju, Picek&Zeko. yesh. laugh at me and muh wabbit now.

- 15:57 - Komentari (18) - Isprintaj - #

09.04.2006., nedjelja

Ahem, ovaj, da.




oh that wabbit of mine. ohh that wabbit.




da, nažalost, iz određenih tehničkih problema sutra vjerojatno neće bit irokeze na produkciji. :(


*sob*



*počne rezat žile*


HEEEY!

*zaustavi se*



*upuca malog emo govnara koji leži duboko nutra*

Tako. Sad, gdje je moj jebeni lanac?!?
- 01:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

04.04.2006., utorak

Oh da. Gljuposti. Again.

Strapping Young Lad - Satan's Ice Cream Truck - self explanatory
Equilibrium - Shingo Murata - ko mi nađe riječi za ovu pjesmu, skidam mu kapu.
Boot to the Head - valjanje od smijeha garantirano
FS2 muzika - malo opuštajuće muzike iz igre Freespace2
Kermit zhe frog on Weed - oooo da. crkotina od smijeha zagarantirana.
Public announcement to stupid people - so true...
Yours truly-1 - ooo da.
Zhe Gogglez!11 - oooooooooooo da.
- 17:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

03.04.2006., ponedjeljak

Prekljeto vrijeme i tako to...

Uglavnom, ne znam kaj je s tim vremenom danas, ali kunem se Bogom, Vragom il ko se već štuje, danas oko pola 6 popodne je bilo vrlo grdo za bit u Španskom... "Vjetrić" nosio razne stvari i skoro mene srušio u jednu lijeeeepu lokvicu. Oh, da, usput rečeno kišobran mi je sav ispresavijan, stoga je vrijeme reči RIP šokibranu i nabavit novi. Il još bolje, kisnut ko zadnji crkveni miš.


Bubnjevi su danas bili... interesantni. Uspijeli smo se svi povezat u nekakvu cjelinu, iako nas 6 svira.

Jebiga, produkcija je u nedjelju, a ja na kongama...


Perec na floor tomu, Matea i Edo na bubnjevima te Ema i Pirso na tomovima... Yay for us drummers.


Možda će bit slika... mooooožda.
- 22:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.