Hello Internet, my old friend https://blog.dnevnik.hr/netmyfriend

ponedjeljak, 28.10.2013.

Dosta!

Evo dobila sma posao!!! Napokon! Probni mjesec je prosao, dokazala sam se, ali bome I umorila. No dobro.
Na onaj rođendan neću ići. Ispalo je da ćemo decko i ja provesti vikend s novim prijateljima, s onima sta sam rekli da su dosadni, ali pružit ću im šansu pa možda i baš kliknemo svi skupa. No ovog puta nemislim bit vezana za njih i vjerovat da cemo zauvijek bit prijatelji. Onaj prijateljici šta sam se trebala s njom i vdijet na tom rođendanu pisala sam joj email da necu doci i da eto nećemo se vidjeti. I zanet što trebalo joj je dva dana da odgovori i na kraju krajeva što je napisala? Kao baš šteta, i da je čula da imam novi posao i da njoj baš nešto treba a ja mogu dobit popust. Super bas lijepo. Najredje bi joj odgovorila sve u ironicnom tonu. Al nekako mi je i sve jasno kad vec tako pita i prića. Al znate mrzim sto stalno ponavljam tu priču i nikako da stavim točku na i. Nikako da se odmaknem od tih osječaja, nikako da se u emocijalnom smislu udaljim od nje. I to me jako jako smeta... Mislim ja krečem dalje al kao što sam rekla ne mogu otpisat kontakt s njom jer smo rodbinski povezane pa se u svakom slucaju za neke rođendane i slične prigode moramo vidjet. Kažem sebi sam dosadna više s tim. Stvarno želim završit s tom pričom....

28.10.2013. u 20:01 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2013  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (5)
Kolovoz 2013 (3)

Opis bloga

Linkovi