Hello Internet, my old friend https://blog.dnevnik.hr/netmyfriend

ponedjeljak, 30.09.2013.

Pozdrav svima!Prvo hvala vam na komentarima, obavjestit cu kako je prosao rodendan. Otici cu i ponasati se normalno. Kao sto je receno svi dodemo do nekih raskrzja u zivotu i svako krene na svoju stranu. Mislimo da ce sve ostati isto, ali rijetko ostane isto. Kao sto sam rekla ja nisam ostavila tu prijateljicu, ja sam njoj pisala, al akd sam vidjela da to nema smila onda sam odustala i pocela pisat blog hehhe.... Ali ipak idem tamo na rodendan pa da vidim sta ce bit. :D
Ovaj put zelim reci da sam ponosna na sebe jer prvi put u svojih 25 godina vidim sebe. Kao da se gledam izvana. Prvi put imam neko samopouzdanje u sebe. Imam osjecaj da vidim svoje mane a i svoje vrline, i imam osjecaj da napokon znam koliko vrijedim i sta mogu, a najvaznije osjecam da sam spremna poduzeti neke korake koje nikad prije ne bi poduzela. Zivot ide dalje, s usponima i padovima. Ali znam da vise niko ne moze nesto reci protiv mojih odluka. Neke su dobre a neke nisu, ali MOJE su. Ja sam osoba koja ne krivi druge za svoje greske , ali opet s druge strane previse kukam. Bilo bi super kad bi samo ovde kukala hehe. Ovaj mjesec mi je stvarno bio stresan, napokon sam odlucila potrazit novi posao koji znam da cu jednom dobit. Bila sam na par razgovora, ali ipak su uzeli neke vise kvalificirane radnike. Da napomenem, ja nemam iskustva u tom polsu, a ipak se nadam da ce me primiti. Ali ljudi moji, tako je tako zivotu. Nikad ne mozes bit najbolji ali mozes bit svjestan sto mozes i ne dopustit drugima da te ometaju na tom putu. Ja sam se bila zaljepila za neke moje prijatelje kao da su oni jedini koji ce me ikad voljeti i koji ce bit uz mene. Super je da sam lojalan prijatelj al misljenje je totalno pogresno. Zato krecem novim putevima stare ne zaboravljam ali i ne idem vise po njima....

p.s. Oprostite sto pisem bez dijakritickih znakova, na drugom sam komjuteru.

30.09.2013. u 17:57 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (5)
Kolovoz 2013 (3)

Opis bloga

Linkovi