Hello Internet, my old friend https://blog.dnevnik.hr/netmyfriend

nedjelja, 22.09.2013.

Što da radim?

Evo imam čudnu situaciju nakon što mi je krenulo na bolje... Ako se sječate pričala sam o jednoj prijateljici koja je radi novoga posla totalno zaboravila da ja postojim. Ali kao što sam pisala nažalost nekako smo rodbinski povezane i morat ćemo se kad tad vidjeti. Mislim između nas nije bila nikakva svađa samo jednostavan prekid javljanja i viđanja. ( Tu i tamo se cujemo sms om, ali mjesecima nismo otisle na kavu i ispricale se ) Mene je to smetalo, ali ne želim prisiljavati nikako da se druži samnom, uostalom nismo se ništa posvađale, to prijateljstvo je samo izbljedilo radi novih okolnosti. Ja sam očekivala da ćemo se zajedno radovat oko njenog novog posla, ali na kraju sam ja ispala ta koja je sve zadnje saznala i koja više nema pojma što se događa u njenom životu. No problem je tu da ćemo se svi vjerojatno vidjeti na jednom rođendanu na koji ja moram doći. Ali ja sad neznam šta da radim? Da se normalno ponašam? Da se pretvaram kao da ništa nije? Razmišljala sam joj sve reći što mislim, ali onda osječam da će se sve totalno raspast i da ću ja tu ispast crna ovca i da će svi ostali biti na njenoj strani. Ja bi nju najradje ignorirala, ali kako da to izvedem, a da ja ne ispadnem tu najlošija osoba? Neznam , smeta me što je sve to tako ne riješeno, ali najviše me smeta jer nas i povezuju neki isti prijatelji i rodbina. I kako sada da se ponašam? Nisam baš za pretvaranje, uostalom ne mogu se zauvijek pretvarati? Hmmm neznam... Razmišljala sam da se pravim da sam bolesna pa da ne moram ići na taj rođendan, onda bi izbjegla da je vidim. Ali stvar je u tome da ne mogu uvijek nešto glumiti. Što da radim?

22.09.2013. u 22:13 • 11 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (5)
Kolovoz 2013 (3)

Opis bloga

Linkovi