Hello Internet, my old friend https://blog.dnevnik.hr/netmyfriend

nedjelja, 15.09.2013.

People just ain't no good

Ovako, htjela sam napisat post o tome kako sam se promijenila. Malo na bolje , malo na gore. Odlučila sam biti ´bitch´. Svi kazu kako takve ljude ne vole, ali zapravo im zavide I žele bit kao oni. Pod mojim pojmom ´bitch´ smatram osobu koja se ne stidi reći što misli, I koja se ne boji zauzeti za sebe I koja se također ne boji uzeti ono što joj pripada. Do sada sam ja bila ‘dobrica‘ i do kuda me je to dovelo? E pa samo do toga da ja ispaštam I očekujem tuđe pozive, mailove. U smislu da sam ja uvijek prva svima pisala I onda čekala na druge, a da ne spominjem da sam naša zajednička druženja ja organizirala. Tako da sada okrečem ploču. Ne treba mi niko za druženje I ne trebam nikome pisat mailove. Prošli tjedan sam baš bila ponosna na sebe jer sam sama otišla na jedan party. Prije to ne bih nikad napravila,al sad sam stisnula zube i otišla I bilo mi je dobro. A i uvela sam neke druge promjene u svoj život. Ne bojim se više nikoga, imam drugačije mišljenje o sebi. Sada neka ljudi malo trče oko mene, a ne ja više oko njih. Vjerovali ili ne danas su više cijenjene bitchy osobe . Tako da postajem bitch u umjerenom smislu, neću baš pretjerivati jer ipak sam nažalost dobrica. Al u svemu tome Nick Cave ima pravo kad kaže:

It ain't that in their hearts they're bad
They can comfort you, some even try
They nurse you when you're ill of health
They bury you when you go and die
It ain't that in their hearts they're bad
They'd stick by you if they could
But that's just bullshit
People just ain't no good

15.09.2013. u 11:26 • 9 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (5)
Kolovoz 2013 (3)

Opis bloga

Linkovi