Hello Internet, my old friend https://blog.dnevnik.hr/netmyfriend

utorak, 03.09.2013.

Shvatila sam da je gotovo s tim prijateljima o kojima sam pisala. No problem je u tome da smo svi daljnje ali ipak rodbinski povezani. Tako da neću moći izbjeći svadbe i ostala dešavanja. Al na kraju je sve to čudno jer ćemo bit pristoji jedni prema drugima, a iskrenog interesa neće biti, i uvijek ona neugodna tišina će vladati među znama. Znam to jer već sam to osjetila s njima. A glupo je, da smo se barem posvađali bilo bi mi lakše.... Svaki dan sebi ponavljam '' let it go''



Ali imam i ja problem, prebirljiva sam kad su u pitanju ljudi. I zaista me smeta kad se ljudi sa nećim ne bave. Kad nemaju neku strast prema nećemu, kad samo žive. Ili barem da imaju strast prema poslu pa ok , al ništa. Većina ljudi koje susrećem ne bave se nićim. Na primjer, imam jednu recimo tako 'prijateljicu' . Cujemo se, tu i tamo izidimo na kavu , al znate kako je dosadno stalno prčat i mislit zapravo što da kažem. Ja se bavaim dosta crtanjem, pisem blog o umjetnosti, radim normalan posao jer moram od nečega živjeti ...I jos tu i tamo imam neke dodatne zanimacije. I onda susretnem se s tom prijateljicom koja živi od roditeljskih novaca, spava do 12 i popodne nešto skuha da ne ispadne da ništa ne radi. I šta da još tu dodam? Teško je nešto reći. Ja nju ne osuđujem, nego jendostavno nemam o čemu s njom razgovarati, a tako je i s postalim 'potencijalnim' prijateljima. Zato planiram se upisati na neki tečaj, možda tamo nađem neke nove zanimljive ljude.

03.09.2013. u 16:04 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (5)
Kolovoz 2013 (3)

Opis bloga

Linkovi