< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovdje ću pisati svoja razmišljanja...nitko ne zna tko sam ja....neću nikome ni reći....ovo je moje malo carstvo u kojem mogu napisat sve što želim....


Bigoo.ws


Koliko vas je bilo od 10.6.2007.

Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni...

Hm....ja sam jedna zbunjena cura, koja nije ni dijete ni odrastao čovjek....imam 15 godina.......živim u kući s mamom i tatom i sestrama i bratom....i mačkama....mda....mislim da vas više niš ne zanima o meni....dead

MOJA ABECEDA:

A- avion - mrzim avione...sigurna sam da nikad neću ući u avion...
B- bebe - obožavam ih...tako su slatke...pogotovo one bucmaste rofl
C- cikla - njami njami
Č- čekić - jednom sam dobila njime po prstima...ništa ozbiljno...hehe
Ć- ćufte - još jednom....NJAMI njaminjami
D- dijamant - ženin najbolji prijatelj...nisam luda baš za njima...ali...smijeh
DŽ- džungla- he....nisam baš luda za njima...jer ne volim baš zmije, pauke i te stvari što gmižu nono
Đ- đak prvak- hehe...sjećam se svog prvog dana škole...jooj..to su bila vremena wink
E- ekskurzija - joojj....najbolji izlet...joooj....
F- flashdance - jedan od meni najboljih filmova...
G- gitara- jedan od meni najdražih instrumenata...učim ga svirat...
H- Hrvatska - moja domovina...jeah...
I- injekcija- užasavam se toga...brrr...eek
J- jabuka- hm...ne mogu je normalno jesti jer imam aparatić pa...
K- klavir- moj najdraži instrument...učim ga svirat...
L- led- klizanje!!jej
LJ- ljubav- šta reći na to cerekcerek
M- mama- moja prva riječ koju sam izgovorila smijeh
N- nono- jedna važna osoba u mom životu...
NJ- njoki - MLJAC!!njaminjaminjami
O- odjeća - najdraže su mi majice...hehe...
P- Prljavi ples - moj najdraži film...gledala sam ga jedno 10 puta..hehe..
R- rastanak- najgori i najtužniji trenutak
S- starke- jeej...moja najdraža obuća...stalno sam u njima...bilo sunce, kiša....
Š- štikle - obukla ih na sestrinom vjenčanju....NIKAD VIŠE!!
T- torbe- velike...tamne...traper...jej...
U- ukor- ne želim ga dobit
V- vino- fuj...ne volim ga...
Z- zabava- hehe...mislim da ne moram više niš napisat...
Ž- životinje- volim ih....osim nekihwink

....sljike...

Image hosting codes

Image hosting



Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

ponedjeljak, 19.11.2007.

...glupe svađe, pa onda ponovo mirenje...

hi!
šta ima?
jooj...kod mene svašta....
stalno se svađamo u zadnje vrijeme...ma grozno...dosta mi je svađa...zašto ako se volimo, zašto se toliko svađamo..mislim...znam da svađe trebaju biti tu...one jačaju vezu..ali tako živciraju...ma dobro...sve je u redu sada, i to je najvažnije...
Image Hosted by ImageShack.us
ali opet...zašto se ljudi svađaju? oko različitih stvari...meni je to glupo...mislim...nema mi smisla...jer koliko ima ljudi na svijetu toliko različitih stavova ima...
zašto postoje ratovi? zašto toliko nedužnih ljudi zbog dvaju kretena (predsjednika) umire? nema mi smisla..ako su toliko odrasli i zreli da budu predsjednici, šta ne mogu na zreli način i sve rješit - RAZGOVOROM? šta nije jednostavnije...nego se moraju voditi ratovi i ubijat nedužne ljude...te stvari mi nikad neće biti jasne...
kao ni ljudi koji su za pobačaj...nije mi jasno kako netko može smatrat sebe toliko sposobnim da oduzme tuđi život..ne postoji mi nikakav razlog za pobačaj...imali smo debatu u školi, i jedini "argument" im je bio : što ako je cura silovana? to mi nije razlog...pa šta ako je silovana...ionako iovako će se uvijek sijećat toga trenutka...znam da su bili rekli da će ju onda dijete uvijek podsjećat na silovatelja...pa dobro...ne mora onda ubiti djete..neka da na posvajanje i usreći neku obitelj koja ne može imati dijete...
Image Hosted by ImageShack.us
jooj..opet ću se raspisat..idem ja...
do čitanja...!!



| komentari (3) | isprintaj | # |

subota, 03.11.2007.



Prljavo kazalište - TU NOĆ KAD SI SE UDAVALA

Tu noc kad si se udavala
Nitko ne zna zasto si plakala
Da li radi tamjana
Ili starih uspomena.
Tu noc kad si se udavala
Nitko ne zna zasto si plakala
Ili ti je kroz glavu proslo sve.


Tu noc kad si se udavala
Mene pijanog su odnijeli
Moji prijatelji, vjerni psi
Do jutra me tjesili
Da ima milion takvih kao sto si ti
I da cu te preboljeti.


Tu noc kad si se udavala
Meni kroz glavu proslo je ...


Postoje neki drugi svjetovi
Za nas bi bili rajski cvjetovi
O samo da si htjela pobjeci
Ovako stisni zube ne placi.


Tu noc kad si se udavala
Meni kroz glavu proslo je
Tvoje smijesne za maturu haljine
Sandale boje mjesecine.

Postoje neki drugi svjetovi
Za nas bi bili rajski cvjetovi
O samo da si htjela pobjeci
Ovako stisni zube ne placi.


Image Hosted by ImageShack.us


...baš mi je super ova pjesma...nemojte mislit da sam ja u nekoj depresiji ili nešto da se strašno događa...a ne...baš suprotno...hehe...ovu pjesmu sam stavila iz razloga što danas kad sam ju slušala su mi prošli trnci, jer je tako dobro otpjevana i sve...i sjetila sam se takvih ljudi koji se vole, a ne žele si priznati i cijeli život žale zbog onog šta nisu napravili....pa eto...nemojte to radit :) ...uvijek recite na vrijeme, a ne kad je kasno...i tako...misilm da je to sve,...pozz!



| komentari (17) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.