10.09.2008., srijeda

George Best - Englez?!

Photobucket

Uvik san govorija da čovik uči dok je živ. Tako i ja. Evo jučer gledam HTV-ovu najavu današnje utakmice u Maksimiru i cijenjeni sportski novinar Ivan Blažičko, milozvučnim ali i pouzdanim glasom govori kako hrvatski ponos u vidu nogometne reprezentacije danas očekuje sraz sa nekad velikom reprezentacijom Engleske koja živi na staroj slavi braće Charlton, BESTA i Bobbyja Moorea. Ja sam uvijek mislio da je Georgie Best svoju reprezentativnu karijeru odigrao u zelenom dresu sjevernoirske reprezentacije, a ne pod grbom tri lava, engleska, ne dalmatinska.
E, sad da je te igrače nabrojao, ne znam, HTV-ov stručnjak za francusku ligu, Željko Vela, ja bi taj podatak uzeo sa skepsom i provjerio ga. No, budući da mi sve to priča "engleski pacijent" crveni Vražičko, to moram uzeti zdravo za gotovo. Di bi on falio i to u najavi takve ključne i velike utakmice. Pa valjda je on dobro provjerio šta priča. I tako sam zahvaljujući HTV-ovom magu za engleski nogomet naučio novi podatak i tako iznimno obogatio svoje znanje: Best je Englez.
Nadam se samo da se pokojni Best, odnosno ono malo alkoholnih para što je ostalo od njega, danas ne privrće u grobu.
Gornja slika, po Blažičku, trebala bi prikazivati velikog Besta, vratara engleske reprezentacije koji se našao u duelu s legendarnim krilom Sjevernoiraca, Gordonom Banksom u zelenom dresu.

Btw. Čestit Dan Mornarice, svima koji ga slave :))

- 08:25 - KomentirajIsprintaj - #

03.09.2008., srijeda

In memoriam: Anđelko Erceg

Photobucket

Teško mi je u ovakvim trenucima napisat bilo šta. Posebno mi je teško napisat da si umra. Jer teško je za virovat da judi ka ti umiru. Jednostavno ka da negdi odu i onda mi svi čekamo da se vrate. Bila mi je čast šta san radija s tobon. A ponosan san šta san te poznava.

Ža mi je šta utorke više neću volit ka šta san ih volija do jučer.

Fala Ti na svemu i adio.
- 08:30 - KomentirajIsprintaj - #