M o s k v a

petak, 30.10.2009.

http://www.youtube.com/watch?v=QTs0LNkseyE

v=QTs0LNkseyE
v=QTs0LNkseyE
v=QTs0LNkseyE

30.10.2009. u 18:01 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ime mi je Moskva.


Image Hosted by ImageShack.us



AUTOPORTRET

Kada se gledam, kao da sam sastavljen od
samih bora i ožiljaka nastalih od vremena i ljudi.
Više ih je nego što stane na obično lice, a
ogorčenja više nego što stane u jedan život.
Možda je od samog početka bilo sve krivo.
Nezakonito.
Tako sam rastao i stasao.
Gdje ljudi vidješe uspon, vidio sam pad,
gdje vidješe slavu, vidjeh sramotu.
Njihovo lagodno, sito obilje me užasavalo.
Kao obrnuto posađena lukovica rastao sam prema
dolje, urastao u svoju tamu, cvao za sebe i rađao
trpke i gorke, jedva jestive i teško probavljive
plodove.
Volio sam jaka pića, jake emocije
i samo ono što je teško.

Albert Kinert


Moskva sluša na vlastite uši:
A Silver Mt. Zion
13 Angels Standing Guard 'round the Side of Your Bed.mp3


ponekad provjeri:
moskvas@gmail.com

hrani se:
redovno

izvodi se na zrak:
redovno

spava:
dovoljno




Free Site Counter