< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Ne DiŠvI?/DiŠvI?

by: x.blogmaster.x
Linkovi

loc
ice-creamgirls
zemlja-zove-mars
tvstars
zd91
nogomet_u_srcu
tinederica
malamagdalena
froggygirl Veseljeisvasta.hr

O MENI

Ime: Tin
Prezime: imam
Dob:13 god
Razred: 7
Slušam: metal,rock i mamu i tatu
Gledam: Pucačine i horore
Igram: najbolju igricu na svijetu Call of Duty 1
Volim: cure i sebe
Ne volim: Brokulu i školu
Želim: postati astronaut

subota, 20.12.2008.

STVARNO

Ovo je stranica o curi od moga frenda koja ga je prevarila:

Mija je k****

Daljne informacije na toj stranici!!



| DAJ STISNI TAJ GUMB.. (15) | Imaš li dovoljno boje? | # |

četvrtak, 18.12.2008.

HMMMMMMMMHHMMMMMMM......

Ja i moj prijatelj smo zezali jednu curu zbog aparatića za zubeludludludmouthwashmouthwash.....
Ona nas je skoro ubila (mi smo pobjegli), a meni je nje bilo žaocrycrycrycry........
Pa sam joj poslao poruku da mi oprosti itd....... ali je ona jako "tvrda" osoba po karakteru pa sam na
to da joj se ispričam potrošio 12 kunayesyesyesyes....... i još se nisam dovoljno ispričao...
Ali uglavnom smo došli na temu da je njoj njezina simpatija rekla da se ponaša kao k****
dok smo ja i taj pričali o njoj, ali kada sam ja to njoj rekao ona mi nije vjerovalanononononononono....
I to samo zato jer ne može vjerovati da bi to o njoj rekla njena simpatijacrycrycry....jadnacrycrycrycry..
Recite mi vi prijatelji što vi mislite o tome u komentarima.....naravnosretansretansretan...
BOKmahwavemahwavemahwavemahwave........idem ja učiti hrvatskinocryheadbangburninmadmadnonotuzan.......



| DAJ STISNI TAJ GUMB.. (0) | Imaš li dovoljno boje? | # |

subota, 13.12.2008.

DDOOSSAADDNNOO......

Joj....joj.....joj.......joj..nonononononocrycrycrycrycrycry...........
Subota navečer, a meni dosadnonamcornamcornamcor.....fakat za poluditieekeekeek......
A ja sam mislio da uz kompjutere, playstatione, igrice ne može biti dosadnonononononononono....
Ne, ne, ne, ne........ poluditi ću....nijedna stranica na veličanstvenom internetu me ne može razveselitinononononono....
Aj idem ja sad..kommajte i vidimo se......mahmahmahmahmahwavewavewavewavewavehrvatskahrvatskahrvatskahrvatska



| DAJ STISNI TAJ GUMB.. (0) | Imaš li dovoljno boje? | # |

ponedjeljak, 08.12.2008.

STVARNO JE NAJBOLJA.........

Molim vas, ako ste depresivni ili tužni kliknite tu, ovo je nejbolje mjesto za veselje.......

Veseljeisvasta.hr



| DAJ STISNI TAJ GUMB.. (1) | Imaš li dovoljno boje? | # |

srijeda, 03.12.2008.

COOL IGRA

Ovo je igra u koju se morate koncentrirati: Stvarno je dobra

The Maze
The game that started all the hype! If you haven't played this game yet, you are missing out! Do not be fooled by imitators... this is the original.


www.winterrowd.com



| DAJ STISNI TAJ GUMB.. (1) | Imaš li dovoljno boje? | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.