SriJeDa!!!!

<font size=3>Hello ljudi..
danas je kraj naše muke!!!
bar što se tice škole!!!
Posljednih nekoliko dana svi se mučimo ispravit ocjene,izvlacimo što bolji uspjeh!!!
Razrednica nam se nije ni do zadnjeg dana nije pojavila..pa nam je zamjena bila prof.Melania:)
Zahvaljujući njoj prolazim sa 4partymoslim da ćemo sljedeće godine biti 100 puta boljinaughtyuz sve muke mislim da smo napokon zaslužili da se odmorimo...danas smo imali ćak 8 satoludZA UBIT SE!!!bangCrkla sam...prva dva sata Melanije ,ja mislim ljudi da bi one isprike za izostanke trebali zapisivati....ono njie normalno..Jurine provale su bile.....NEMAM RIČI!!nutprvo je bio na pregled u zubara,pa onda na pregled,pa onda na kontrolu,pa na snimanje pa....neznam ni ja više šta je bilo sve....A Jure,Jure trebamo ti se divit ti zubima!!!Pa onda dva slobodna sata informatike...tu neznam di je bilo pola razreda,Antea i Martina su štrebale kemiju,pa povijest....onda MUKE sa tom kemijom ,koja sreća što nisam imala s tim problemaeeke iiiiiiii onda moja MUKA povijest!!!winkma nijeeeeeeeeeee ,nikakva muka nije bilano
uglavnom,na talijanskom nas je bilo samo osmoro...wink
to je od mene.svima želim sreću na popravnom.....
i sutra popite koju u mije ime jer je NEMOGU doći,..KAŽNJENAburninmadSAM!! nemojte se smijati...,.
pozdrav svima...a najveći kiss šaljem jednomcerekcerekcerekcerek
By beti

(objavljeno: srijeda, 20.06.2007. u 15:53) komentiraj (7)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.