petak!!!

Dok ste vi sjedili u klupama ja sam bila u Metkoviću!Sigurno sam vam jako falila…..
U metkoviću je bilo preludo,oborili smo prošlogodišnji Guinessov rekord u istovremenom sinkroniziranom plesanju Četvorke ( Quadrille ) u kojem je sudjelovalo 23.628 plesača!!!
Ovogodišnji broj još nije siguran…..Ja sam u odma izgubila živce radi nekih…ali ispalo je sve ok..hehehee
Škole koje su sudjeluju u Projektu:
I. gimnazija
Škola za medicinske sestre Mlinarska
II. Gimnazija
Škola za medicinske sestre Vinogradska
III. Gimnazija
Veterinarska škola
IV. Gimnazija
Prva ekonomska škola
VII. Gimnazija
Druga ekonomska škola
IX. Gimnazija
Treća ekonomska škola
X. gimnazija
Strojarska tehnička škola Fausta Vrančića
XI. Gimnazija
Strojarska tehnička škola Frana Bošnjakovića
XIII. Gimnazija
Elektrotehnička škola
XV. Gimnazija
Graditeljska tehnička škola
XVI. Gimnazija
Geodetska tehnička škola
Klasična gimnazija
Prirodoslovna škola Vladimira Preloga
Športska Gimnazija
Poštanska i telekomunikacijska škola
Gimnazija Lucijana Vranjanina
Trgovačka škola
Srednja škola Sesvete
Poljoprivredna škola
Upravna i biotehnička škola
Grafička škola u Zagrebu
Ugostiteljsko-turističko učilište
Drvodjelska škola
Hoteljersko-turistička škola u Zagrebu
Industrijska strojarska škola
Zdravstveno učilište
AKO ITKO ŽELI VIDIT VIŠE NEK POSJETI :Plesni studio


Javite mi što je bilo u školi da vas ne lovam…..
Puuuuuuuuuuno pozdrava Bruni,Zrili,Matini,I ostalima I jedan najveci cerekmojoj ljutilicicerek

(objavljeno: petak, 18.05.2007. u 15:16) komentiraj (1)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.