Happy birthday=)

Prije svojih jada želim Duji čestitat rođendanparty,u ime cjelog razreda želim ti puno sreće,petica,cura,zabave,zdravlja itd.....
Danas je dan u školi bio….kako komeburninmad…uglavnom sranjeheadbang….ionaoko nije bilo PUNOnamcor gnjavaže dosta nas je stradalo!!!Prva ja koja sam se posvađala sa skoro cijelim razredom….j**** ** svatite me…blabla.Uglavnom cili dan je bio zbrkan….Prvo niko nam nije napravio rasporedmad tako pošto nije bio Višnje 1.sat smo imali informatiku (barem ova druga grupa kod Tine) tako da su jedni spavalizijev,drugi spavali dok smo se mi mučili=(Jure mi je odma za dobro jutro izmako stolicu rolleyestako sam onako sva jadna pospana i nikakva zavrsila na podu trebalo mi je “dosta” da skužim da sam na podulud .Drugi ja mislim da ste svi spavali osim :Tine,Antee,Marije i još njih koje su odgovarale na netke zadatkethumbup…koje su najvjerovatnije prepisala ob Brunezaliven….naše englezice…Nemislim nista loše samo “pohvaljujem” Brunu=)Treći sat OPET informatika mučili smo se oko nekih slika i teksta burninmadkoje ni ja ni Jure pa ni Tina nismo dobro napravilibang…što se događalo sa ovima kod ove druge neznam samo znam da je ova po mom poludila jer je Jelavićku pljunula pa ogrebala,a Martina se falila stim nebi da ju je neznam tko ogrebaozujo….Odmor je zajedno sa četvrtim satom prošao pre ludo…Uglavnom ostalo nas je nekoliko u razredu i održali smo sat sexlogijeroflrofl , uglavnom ja;Mare,Jurica,Jure,Markota i Karmen smo “učili biologiju”wink.Imam sve moguče dokaze pa ih možda stavim kada budem imala više vremena…
Onda kemijano to morate pitat nekog drugog jer se ja nesjećam sta se događalo na satu….Pa prokleta biologija a to necu ni spominjat…Gadi mi se…..Koje smo sreće nas nekolikonamcor….Aj učit će mo pa se javimo u petaksmijeh….SUTRA JE ISPIT IZ MATKE….headbang
NEMAMO PODUZETNIŠTVO NEGO KEMIJUbang…I PITA POVIJEST NAJVJEROVATNIJErolleyes,SVIMA DRŽIM FIGE…
LJUBIM VAS SVEkiss
Još jednom Duji sretan rodjendan …..
By :beti

(objavljeno: srijeda, 25.04.2007. u 14:19) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.