deponij rariteta

četvrtak, 06.10.2005.

.. tri puta za redom...

Volim kako krene.. Tvoje usne.. Znaš da nikada nisam vidjela oči.. Uvijek su prve usne..
Način na koji me ljube.. Način na koji se smiješe dok kreću u osvajanje mojih grudi.. Pobjednički i drsko..
Nastanjuješ se u meni.. Zauzimaš me.. Tvoja kolonija..
U rijetkim trenucima, u tvojoj sobi, ne pripadam ni jednom poznatom kontinentu..

- 22:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • konstantna rekonvalescencija u maniru jedne naizgled sasvim naočite djevojke..

sama na sceni

  • Ispred mene je samo tama;
    toliko ljubavi i mržnje..
    Ali ja sam na sceni sama..

    I kad me ruše laž i galama
    ja moram opet ostati ista
    ja moram opet biti dama..

    Ni moje srce ne zna što hoće
    i ja se vraćam mjestu samoće..
    Ni tvoja ljubav ne znači meni;
    meni je mjesto samoj na sceni..

    Život je cirkus, život je drama
    nekad mi otme, nekad mi daje..
    Ali ja sam na sceni sama..

    Ni moja pjesma me ne brani;
    Ni kada vaša srca slama..
    Ja sam opet na sceni sama..

    Da, ja sam opet na sceni sama..