deponij rariteta

nedjelja, 29.05.2005.

Razgovor s konobarom..

S drugim ući u drugu sobu.. Sobu u potkrovlju; s gitarom u lijevom kutu do prozora.
Pustiti da me nakon ugodno nemarnog razgovora privuče k sebi.. I počne ljubiti..
Dylan, Stonesi,Cohen.. U našem društvu ti starci dripci.. Gledaju kako mi gladno jede usne, obraze, vrat.. Slušaju moje neposlušne uzdahe..
Leći s drugim u drugi krevet.. Veći, niži, s dva žuta jastuka u koje mi potone kosa kada se nagne nadamnom.. Biti poslušna dok mi desnom rukom glatko krade naramenice s ramena..
Dati mu da me proba.. Drugom.. Ne Njemu.. Ne Njemu..
Uživati u tuđoj vrućini.. U nepoznatom mirisu.. Izgubiti se u načinu na koji netko drugi izgovori moje ime.. U drugom glasu, pod nježnijim prstima izvijati se kao tanka šiba.. Biti s nekim drugim u sebi.. Ne biti s nikim drugim u nikom drugom.. Nestajati u sasvim drugačijem pogledu.. Daleko od zelenila i magli Njegovog.. Gubiti se u plavetnilu okruženom, kao najfinijim granjem, dugim crnim trepavicama.. Hoće li to biti ugodno nestajanje? Hoće li uopće biti? Hoću li moći? Smjeti? Znati? Umjeti?
S nekim drugim pobjeći nakratko, nakon vrhunca, u potpuni smiraj.. Lagana, umotana u nepoznatu prisutnost.. U drugoj sobi, drugom krevetu, na drugim jastucima, pod tuđim prstima, u stranom pogledu, s novim muškarcem.. Ne s Njim.. Drugi i Ja.. Ja i Drugi..
Voljela bih da možemo otputovati.. Na mjesto bez ljudi, bez ljudi, bez ljudi...

- 22:19 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • konstantna rekonvalescencija u maniru jedne naizgled sasvim naočite djevojke..

sama na sceni

  • Ispred mene je samo tama;
    toliko ljubavi i mržnje..
    Ali ja sam na sceni sama..

    I kad me ruše laž i galama
    ja moram opet ostati ista
    ja moram opet biti dama..

    Ni moje srce ne zna što hoće
    i ja se vraćam mjestu samoće..
    Ni tvoja ljubav ne znači meni;
    meni je mjesto samoj na sceni..

    Život je cirkus, život je drama
    nekad mi otme, nekad mi daje..
    Ali ja sam na sceni sama..

    Ni moja pjesma me ne brani;
    Ni kada vaša srca slama..
    Ja sam opet na sceni sama..

    Da, ja sam opet na sceni sama..