četvrtak, 01.05.2008.

...ovo mi je škola:)----

Imaš li još snage??Ima li nade za ovakav zivot....možda,ako i jedno shvatiš ovo,požališ za učinjenim ali bit ce kasni...Ovo govori moja bol...Nisam ja spremna za ovo,nisam spremna za ovakvu bol...Mislim da sam se previse zavezala,PREVISE.Znaj da kad jednom nesto prepoznas,kao sto sam ja prepoznala tebe,zauvjek čuvaš to u svom kutu srca.Vidim ti to nisi pronašao,a kako vrijeme ide ja se jos više vezujem i ova bol mi je počela prijat.Osjećam da mi izmiće vrijeme...Nemožes me više trpit,postoji li onda razlog zasto si još tu??
zašto ne odlazis?
zasto se stalno vracas??
Idi što dalje od mene,da te nevidim,vjeruj lakše je patit kad te nema,lakše je jer imam granice,a ovako te nema,nema te dovoljno tu kraj mene...kad zatvorim oci zamislim te,toliko te poznajem,da te osjetim kraj sebe,ali kad otvorim oci nema te.....maštam previše,vidila sam ono čega nije bilo...
Idi u život,ispucaj sve svoje prilike,uživaj u onome sto ti donosi život,i onda kad ti se dosadi,kad priželiš mir vrati se ode...ja ću te čekati,ja te želim čekati....netrebaš se brinut...ti si to što ja želim....pa ako je cjena toga ovo,spremna sam...
I ako naiđes na nekog iz snova,i ako se ti je žao slomit mi srce opet,nebrini za tvoju sreću i to vrijedi doživit


18:40 | Komentari 2 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.