ponedjeljak, 03.12.2007.

Sretna sam....


...zato što osjećam.
…zato što imam obitelj
…zato što imam prijatelje.
....zato što imam osobu koja me voli
…zato što upoznajem razne zanimljive ljude.
…zato što hodam.
…zato što radim.
…zato što volim bez obzira na sve.
…zato što stojim iza svojih riječi i ne mijenjam mišljenje.
…zato što su mi se neke stvari u životu napokon posložile.
…zato što su me loše stvari koje su mi se desile ojačale, ali me nisu iskvarile.
…zato što imam moje prijateljice koje me podrzavaju u svemu
…zato što volim zivjeti
…zato što volim ROZU BOJU...hehehe
…zato što imam topli krevet.
....zato sto imam dovoljno zaliha cokolade
…zato što imam kavu ispred sebe.
…zato što dajem najviše što mogu u svakoj situaciji.
...zato što ne mrzim nikog, iako nekad tako izgleda.
...zato što mi jedna poruka ili komentar može uljepšati dan.
...zato što sam sada tu.
...zato što sam se vise ne zivciram oko skole
...zato što sam vratila neke stare prijatelje
...zato što cu ukoro vidjeti momka
...zato što sam napokon dobila mobitel koji zelim
...zato sto imam razlog za zivot pa i srecu
…zato što…

A vi? Zašto ste vi sretni?

Evo ovo sam negdje vidila na internetu pa sam samo kopirala i MALO nadopunila:)....Nadam se da ste se za vikend odmorili i da mozete izdrzat jos 4 dana do petka:)
A jos se malo strpite i PRAZNICIpartysmokinnjami
Nemojte se ljutiti na profesore.pa nisu ni oni tako losiludnamcorhmmmmmmm
ok,mozete malo....smijehIzdrzite jos nekoliko dana pa mozak na pasunaughty...
Uglavnom znam da su svi oko mene prezauzeti knjigom....pa i ja....toliko nas je ta knjiga zavelaburninmad
Ma za poluditcryno bit ce sve to u redu:)bang
Cuvaj te te zivce ,za svedje sa starcima....kad vam budu visili nad glavom....blabla
skupite sto vise dobrih ocjena.....uhvatite se knjige jer one brojke necete moci nicim zamastit kd ih budete pokazivali starcima:)
Ugodna vecer:)wave
Jedan veeeeeeeeeeejiki kiss mojoj ljubavi ,koja vjerovatno sada plazi po ekranu igrajuci nogomete:)
hehehhehehe
Vojim vas puuuuuuuuuuuno:)


20:53 | Komentari 11 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.