ponedjeljak, 15.10.2007.

dakle štafeta

E ovako ja trebam radi svoje lude Monike koja mi uvjek pravi problemebeljpisati štafetubelj
Nadam se da se nece zloupotrebljavatizaliven
E ovako:
...kao mala obozavala sam jesti pastu za zube,mamin najveći trošak je bio što je svaki dan morala kupovati pastu,a birala sam ih vremenski koliko sada kupujem cipeleyesrofl...mouthwashmouthwash...

....imala sam jastuk koji se zvao Jakicaeeknigdje nisam mogla bez njega ,čak sam neko vrijeme razgovarala sa njime kad bi mi pao, morala sam ga zavijati zavojim i takve ludosti..........

...obožavala sam mamin ormar,znala sam se zavuci u mamini ormar i isprobavati kombinacije,vec sam tada govorila da zelim biti modni kreatorsretanyes.........

...bila sam poznata kao plačkocrycrycrycrysvatko ko bi ton digao na mene ja bi odma u plač, a i danas nisam ništa bolja od toga..................


.............obožavam i dan danas rozu boji kao mala sve mi je trebalo biti rozo:roba,soba,torta,apsolutno sve.....eto nadam se da je dovoljno=)

Šaljem najveći kiss svojoj ljubavi koja mi jako falicerekcerekcerek
i ostalim mojima te mojoj zrili koju nitko nemože zaminit=)


11:34 | Komentari 9 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.