nedjelja, 23.09.2007.

Nekakva subota,uzasna nedelja i grozan ponedeljak

noEto ljudi ja se upustila u spisateljske voderoflInače neznam za vas ali meni je ovaj vikend bio neznam ma nije da je bio dosadan nego već mi je sada dosta škole....tako da sam u subotu ujutro sa vjerunauka trčala na brzinsku kavu i onda cijelo popodne učila kako bi moja mamica pustila svoju kćer na svirkuzuboi tako jako umorna od učenjanutpusti mene mamica vani,ali koncert je kasnio pa sam ja samo bila amo reči sat vremenacrycrycryali bilo je okrolleyesJutros sam se jedva digla da krenem na misu i taman kad smo ja i Zrile smislile "ODLIČAN" plan bijega iz crkve,kao da nas je don Pero cuo;zatvorio je vrata i mi jadne ostale stajat na kraju crkve....no nebi bile mi.mi da se ne osramotimo pa nas Pero prozove da sjednemo ispred oltarablablaheadbangUglavnom završila misa,na kavu pa sa kave doma za stol štrebat i tu sam ostala sve do malo prijebang Pa se ipak nadam da me nitko nista ne pita madeekAko sutra neriknem u školi burninmadthumbup
MRZIM PONEDELJKE ,zapravo mrzim sve dane kad moram u školu,a ko ih volieek??!??!
Eto želim vam svima odličan provod u školi i još bolji izvan nje.....
VEEEEEEEEEEEEEEEEJIK K:I:S:S


19:45 | Komentari 24 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.