nedjelja, 09.09.2007.

Hej

Evo nedelja kao inače dosadna,a ja sam bila jako vrijedna pa sam ucila u subotu tako da sam se danas majki ulizivala peglanjem robe!Hehehe! uspjela sam opeglat čak 3 majcesmijeh
Eto nemam baš razloga za pisanje posta .....nema ničega zanimljivog u našem velegradu Pločama,sinoć je vani bilo cak 20 ljudi...dobro mozda malo vise...svi su gledali utakmicurolleyes
Ja sam nako duuuuuuuuuuuugo vremena izašla sa moje tri lude lud
Nismo znale što ćemo od sebe pa smo nasmijavale jednu drugu......rofl
Malo smo se smrzle i došlo je vrijeme da ja krenem prema svojoj kući dok su one ostale barit okololaze
Uglavnom bilo je svethumbup
Eto sutra opet škola ,i to ujutrosmijehnadam se da će tako ostati ali nismo mi te srećecry
Već ovaj tjedan smo se pomirila da nam neće biti lako ni u kojem slučaju!!
Drzim svojoj cerek da prodje sve kako treba i da mi se vrati brzo jer vec ludimmad


18:09 | Komentari 5 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.