četvrtak, 16.08.2007.

Evo vratila se ja medju zive;0

Evo ja otisla na nekoliko dana u Crnu Goru,tocnije u Tivat!
Kao sto vidite visak vremena cini svoje pa uzela tipkovnicu i odlucila napisati novi post!
Zbog vrucina nemogu maknut iz kuce,a pogotova kako se svako vutro vozim iz Tivta u Kotor izgori mi mozak vise!!Putem za Kotor ,"zalila sam" ona brda koja su spaljenaburninmad od Dubrovnika,totalno unistena,i ne samo jedno brdo ,nego tocno od Dubrovnika pa sve do granice!!Teska tragedija za vidit,guzve svuda po cesti i u graduheadbanguz dosadu,vrucine,sto je vec dovoljno razloga za nedolazak ode,nemaju ni vode stalno puknuculuduglavnom neke cjevi provode po Tivtu pa vodu imaju od 5 popodne do 10 navecerburninmadbanga uz to nije slatka voda nego neka bljutava,a da bi stvar jos bila gora Kotor ima slatku vodu ali do 7 ujutro pa opet negdje popodne pa do 10 sata navecer,i tako cjieli dan,a uz svu tu pricu navrate KOMARCIheadbangheadbangheadbang
sta cu vam pricati ma nije to toliko lose koliko izgleda.....lud
uglavnom grad je prepun jahti od 10metara pa i vise(nerazumim se ja u to),autica,motora,turista,i nas domacina koji smo pravi seljaci!i to sa ponosom govorimwinkMa salim seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Plaze su perfektne,jedna je cak udaljena ,od vikendice moje najdraze bake ,
mozda metar,kao na Havaje,suncobrani od palme,neki mali sank gdje je stalno neki party,samo ja nemogu ici tunamcorheadbang
Nevjerujem da cu uspit obnovit ni garderobu jer cijene vise nisu kao prije,cak sto vise i oni kinezi su exstra skupi da smo se ja i moja majcica pitale kako ti ljudi uopce zive....
ma postoje znate one skrivene trgovineice koje ce nas spasit>>hehehehehe
nadam se da se bar vi zabavljate i necitate moj post jer ako citate znacio da vam je isto kao menelud
Pozdravljam moje curice,nadam se da cugate,partijate,party i moju srecu najvecucerek
Mozda i ja se provedem SA STARCIMA na Bokeljsku vecer,ali cemu se ja nadampuknucurofl
KISS


13:12 | Komentari 3 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.