Ibro ti je defakto umjetnik........ Shvaćaš?

utorak, 25.04.2006.

Bok momci, evo došlo mi da napišem novi post pa budem..hehež. neg eto preksutra idemo na BBB i vraćamo se u nedelju navečer tako da su nam skajlali 1.maj. Neznam nešt je raska pričala kao da ćemo možda moći doći ranije pa bi stigli na 1.maj. To će bit super ak uspijemo. AKO. Pa u 9-10 otić na jošavu, šteta što ne ranije al eto...Tak da u četvrtak idemo, jedva čekam, bit će ludo :). bar se nadam. ova dva dana su u školi bila tako ubitačno dosadna..mora se i to preživit et... nosio sam svoju drugu rođendansku majicu iliti naslov bloga... nedami se ju slikat tak da ju nećete vidit... UHeuHEuEhe...i evo slušam starog kako hrče kraj mene, pucaju mi bubnjići.. arggghhhh...život boli. UH OH ovo je već predugačak post, moram pazit da ne napišem previše eh..tak da idem sad

pozzdrav do škole, i dabogda se svi ljepo vidli i na prvom maju

pusa

ponedjeljak, 24.04.2006.

Yo boysi i girlsi.
Evo ja sam sinoć došao s mora. Bilo je tako ludo i nezaboravno....neeeee... umro sam od dosade. Jedina zabava tamo na otoku je brojanje koza u šumi i slaganje kamenja...grozno...mislim da bih poludio da moram živit tamo preko zime...eh...mislim da jedva čekam da idem u školu pa da vidim svu braću i tak to. I da obučem svoju novu turbo kul zakon majicu koju sam dobio od lea na dar za rođoš....UehUEhUEhea...vozio sam se jučer 8 sati tak da sam već bio poludio od svega i fino zujanje u ušima, ma sretan sam što sam kod kuče. Kak bi rekli naši stari: "Svagdje je lijepo, al kod kuće je najljepše" ili "Moja kućica, moja slobodica". Dobro ovo već počinje zvučat pederski. Etogac nadam se da ste se naplakali i natugovali jer...hmmm ne znam šta... zanemarite

Ajd uzdravlje


P.S. ko u uvijek: evo moje slatke majičičke
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 16.04.2006.

Evo ljudi ode ja na more sutra ujutro, neće me biti cirka 5 dana, znam ću vam falit al eto šta možete, život je takav, izdržat će te. =( Uivajte bez mene dok me nema i tak.

P.S. Očekujem komentare: Oh, ne zašto moraš otići, neznamokako ćemo bez tebe, moj život sad nema smisla, nemoj ići molim te... i tome slično


Ostanite pozdravljeni

subota, 15.04.2006.

Hoj, šta ima. Ja evo cijelo jutro spremam stvari i priređujem za dernek. Ljudovi dolaze u 6 sati. Nemam pojma kolko će nas bit, al uglavnom dosta. Prase će bit ispod peke, hihi, i pršuta, i kulena, i kobase i tak. Zakon. Najest ću se ko kreten. A još kad stignu pokloni, HUehUEhEe. Kad se tu fino najedemo idemo u grad, pa valjd u fontanu, ne znam još. Valjda tamo di većina oće. hehe... valjd će bit ludo, ko zna. ništ ne valja ak se unaprijed isplanira zato ja sve ostavljam neg se spontano dogodi...vi koji niste pozvani na rođoš, plačite, tugujte, jer ne znate šta će te propustit.. hihi...pozdrav i vidimo se u gradu valjda ;)

Eh da, evo i moje torte, stara ju je ispekla =)

Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 13.04.2006.

Pozdrav ljudovi, eto danas je bio neki grozan i tupav dan. Ništ nije imalo smisla, ne osjećam se ni tužno ni sretno. Hehež. Imam tolko energije a neznam kud s njom. Dobro, možd znam al neću tu =). I tak ubio sam još jedan dan prije derneka. Sljedeći tjedan idem kod bake na more. Prvo sam mislio da će biti glupo, al kad bolje razmislim jedva čekam da se maknem malo iz ovog Đakova i odmorim. I sad ne znam šta bih radio, s tolko energije, pjevo bi, skako bi... eh...

ova pjesma govori dovoljno šta bi...


Gluvo je doba, svi su zaspali
osecam strasan nedostatak buke
Hocu da vristim a ne mogu sam
ljudi su danas osetljivi na zvuke

Jer je noc noc noc noc totalni je mrak
Nista se vise ne vidi u tami
Ovo svetlo je usamljeni zrak
osecam ipak ko da nismo sami ti i ja

Verujem .... ne verujem
Verujem.... ne verujem

Ustani nije vreme spavanja
dodji da cujes pobednicke trube
Umi se vodom sa ovog izvora
Napolju ljudi pevaju kroz zube

Jer je noc noc noc noc totalni je mrak
Nista se vise ne vidi u tami
Ovo svetlo je usamljeni zrak
osecam ipak ko da nismo sami ti i ja

Verujem .... ne verujem
Verujem.... ne verujem

Cekamo jutro da se razdani
da neko dodje i donese svecu
U ovom mraku covek ne vidi
a ja da cekam, ne mogu i necu

Jer je noc noc noc noc totalni je mrak
Nista se vise ne vidi u tami
Ovo svetlo je usamljeni zrak
osecam ipak ko da nismo sami ti i ja

Verujem .... ne verujem
Verujem.... ne verujem

Ustani nije vreme spavanja
dodji da cujes pobednicke trube
Umi se vodom sa ovog izvora
Napolju ljudi pevaju kroz zube

Jer je noc noc noc noc totalni je mrak
Nista se vise ne vidi u tami
Ovo svetlo je usamljeni zrak
osecam ipak ko da nismo sami ti i ja

Verujem .... ne verujem
Verujem.... ne verujem
Verujem .... ne verujem
Verujem.... ne verujem
Verujem .... ne verujem
Verujem.... ne verujem..........................itd




Bokić



srijeda, 12.04.2006.

Ćaos. Evo budem probao duži post hehež.
Danas je bio čist ladovina dan iako smo imali sve šugave predmete. Slavim rođoš u subotu, pa sam danas morao ljude zvati. Čist grozno govorit svima, ej ajd dođi kod mene u 6h, stari će prase zavrtit, i tak to. Al eto mora se i to odradit. Jučer mi je ovaj lamer iliti Mika išarao torbu kukastim križevima pa smo se porječkali al sad smo opet frendovi valjd. I tak, imali smo tjelesni, dobili bekavce 5:0, kad sam ja branio, bože moj. Eto jedva čekam rockaš za 2 dana, budemo čekali uskrs... Valjd je dovoljno, zdravo i vama

P.S.
Evo jedna slikica za sve vas nesretno zaljubljene, tugujte što nemožete imati ovakve romantične muškarce

Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 11.04.2006.

Bok momci i momcovke.
Evo za sve vas koji ste opčinjeni sotonom i tak tim, ili ste tek znatiželjni, svakako pogledajte ovaj linkić.

Sad Satan


Btw, ako me trebate kontaktirati, možete na msn:
getafix2404@yahoo.com


Uživancija,

nedjelja, 09.04.2006.

Zdravo ljudi, šta ima? Vidim ludi odaziv. Tenis je bio zakon danas sam što smo spušili bezveze. eh. Evo budem tu nešt malo sredio po blogu. Ajte uživajte

Ako niste vidjeli ovo, onda morate:
Kosovo Boys <------- link
Image Hosted by ImageShack.us


srijeda, 05.04.2006.

Evo malo sam apdejto. Budem još. I evo sad duži post da ne bude opet da pišem najkraće postove. Lalalalalalalalalalallalalalalalalalalala, dobivam na mjestu. Eto ovo je već duži, s vremenom budu narasli.

Pozdrav onima koji me čitaju a takih nema.

Zdravo

ponedjeljak, 03.04.2006.

Blah blah blah, idem sad spavat i gledat tv malčice, bolje vam je da dođete vidit blog

ajd uzdravlje

Zdravo ljudi, evo ovo bude moj blog i tak to. Viđamo se.

Btw, pozdrav ženi koja me prva komentira.


~Butka