Kad zagrebeš ispod površine...

četvrtak, 25.10.2007.

U sreći neshvaćena

U zadnje vrijeme primjećujem da je i inače mala inspirativna mogućnost moga mozga sada već dosegla nulu iliti ništa, ništa više pametno ili manje pametno, glupo ili besmisleno, ništa ne izlazi iz moga kreativnog dijela bića. Premda ne znam koji je stvarni razlog svemu tome možda ga mogu. možda i ne al svakako ću ga pokušati definirati.
Stvar je u sreći.
Koliko je lakše pisati u afektu lošeg raspoloženja, stresa, ljutnje, mržnje, bijesa... Neizmjerno, bar u mome slučaju. Jer riječi tada samo teku, cijela duša kao da se samo prospe na papir iliti u ovom našem slučaju na ekran. Osjećam se oslobođena teškog tereta, prividno oslobođena, ali barem smirenije i opuštenije. Koliko je lakše bogu se jadati nego zahvaljivati mu, koliko je lakše pisati, pričati o problemu nego o sreći. O nesretnoj ljubavi, nego o sretnoj. Pa i u novinama loše vijesti imaju svoje posebno ime - Crna Kronika. Ne znam koji je razlog toj ljudskoj navici. Možda i nema razloga, sigurno ga nema. Nema ni odgovora na pitanje zašto je to tako, jednostavno tako je. A moj izvor riječi, fraza, jednstavnih i složenih rečenica u zadnje vrijeme jednostavno je presušio, nema bujica, nema... povećalom tražim riječi, ne nalazim ih baš. Zadnjih mjesec dana živim život zarobljena u sreći, ispunjene duše, srca, uzvraćene ljubavi, našavši godinama traženi dublji smisao života i postojanja u ovom trenutku, sada. I nema tih riječi kojima se sreća može ispisati, opisati, kojima može postati opipljiva i materijalna jer to ona jednostavno nije. I tko je traži u metrijanlome, uzalud trati vrijeme. Stanje duha prozračno i vedro, mirno, teško je za opisivati baš kao što je lakše opisati neveru, dinamiku i divljanje prirode nego bonacu, njenu statičnost, mirnoću i postojanost.
I nema inspiracije, nema riječi... Nisu niti potrebne, jer ni samoj meni nije jasno otkuda, kako, zašto?
Samoj sebi neshvatljiva.
U sreći nehsvaćena.

25.10.2007. u 10:44 • 17 KomentaraPrint#

srijeda, 10.10.2007.

Štafeta

Nemam ja baš inspiracije a neda mi se pisat šta se sve događa u mom preburnom (haha sigurno) životu jer ne želim zamarati vaše predivne glavice pa evo dunjiččč mi nalaže odgovore na štafetu pa evo tek toliko da piše novi datum
pa svim ljudima dobre volje veliki pozdrav i PUSA NAJVEČA

5 stvari koje volim
pjevanje
dubokoumne razgovore hm da
svoj grad
ljeto
pjevanje

5 stvari koje ne znam, a volila bi znati
plesati jazz balet hhe
crtati
kako je bilo biti bebač
kakva bi bila da su me začeli u nekom drugom trenutku
šta sad radi moj budući muž

5 stvari koje me fasciniraju
priroda
Homo Sapines i njegova glupost
svemir
fizija i fuzija
mrtvo more

5 stvari koje ne volim
izdaju
nasilje
odustajanje
bahatost
rastanke

5 stvari kojih me je sram
kad lažem starcima
kad lažem prijateljima
lijenosti
TVRDOGLAVOSTI
kašnjenja

5 stvari koje želim
zdravlje svima
nečiji zagrljaj
biti upola onakva prijateljica kave imam
našim seljacima lijepo vrijeme
voljeti i biti voljena


P.S. ne predajem nikome jer je dunja već predala svima thumbup

10.10.2007. u 12:15 • 6 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

smisao je u tome što ga nema

Imam dvije i pol godine i blog sam jedne 17-godišnjakinje. Još sam jako mali i još uvijek sazrijevam. Valjam li išta, ili pak ništa, prosudite sami. :D


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Website Counters
Free Website Counters

linkovi

linkovi za blogove
Sarmagedon
Vecky
Dunjić
Arijana :D
Mirtič :D
Adič i ZOKR
neda mi se dalje... nastavak slijedi
I za kraj... BLJOG...
...Google... ovo je više za mene i ...
......Lyrics......
... NAJBOLJI ZBOR NA SVIJETU, NISMO UMIŠLJENI SAMO SMO SAVRŠENI :P

U šumarku skrivenom medvjeda je mali dom oni čak i lete pogledajte neki ljudi opaki opasni ko - zmaj!! slistili bi taj mali pravi - raj!! al neće neće bome moć jer mali medvjedi će doć ko jedan složit će se svi i šumu spasiti ako voliš planinu rijeku ili cvijet primit će te oni u svoj šumski svijet ti malen čudensi leteći meeedveeediiiii!!!!!!!!!!!

što se sluša

Ovo kad mi je dosadno... a trenutno mi je dosadno......

29.8. 23:13
Well you can cry me a river
Cry me a river
I cried a river
Over you...

29.8. 23:16
Fly me to the moon
Ande let me sway among the stars...
Let me see what spring is like on Jupiter and Mars
In other words hold my hand
In other words darling kiss me...

29.8. 23:17
C´mon c´mon c´mon now touch me baby
Can´t you see that I am not affraid
What was that promisse that you made?
Why wont you tell me what she said?
What was that promisse that you made?

29.8. 23:25
Silence is golden
what my eyes can see
silence is golden, golden
what my eyes can see??!!?!??!

29.8. 23:29
Dosta sam dugo šarao svijetom
Samoću liječio kvantitetom
Na putu sreo ljude ranjene i lude
I više put opečene
I u strahu nedorečene
zato ne jebem više jeftini kliše
da se samo o onoj pravoj piše
ma zar nijedna pjesma nijedan stih??
za onih tisuću pogrešnih
koje su bile tu
kad nisam imao nju.... :(

31.8. 19:30
Mama, dali znaš kako me ljubi
dali znaš kako me guli
nije važno, mama.
što zaradim potrošim
što dobijem izgubim
skroz sam bankrot mama!

31.8. 19:34
She went away for the holidays
Said shes going to L.A.
But she never got there
She never got there
She never got there, thay say
The KKK took my baby away
They took her away, away from me
They took my girl
They took my baby away

31.8. 19:38.
She talks to birds
she talks the angels
she talks to trees
she talks to bees
she dont talk to me
talks to the rainbows
and to the see
she talks to trees
She dont talk to me

31.8. 19:42
I´m mad about the boy
And I know its stupid
To be mad about the boy
I´m so ashamed of it
But must admit the sleepless night I´ve had
About the boy

31.8. 19:45
Dont know much about history
Dont know much biology
Dont know much about the science book
Dont know much about the french I took
But I do know that I love you
And I know that, if you love me to,
What a wonderfull world this would be...

31.8. 19:52
Dane vrlje prošlosti na tvojoj bijeloj košulji
Veš-mašina budućnosti nikad neće oprati...
Ja ne gutam pilule da bi mi bilo bolje
Ja ne trebam žene da me zadovolje
Ja volim samo sebe i jedino sebe (za tercu više)
Ja volim sebe jedino sebe
Ja volim sebe jedino sebe
Ja volim sebe jedino sebe










10 knjiga koje MORATE pročitati (ako niste)

Evo 10 meni najdražih teen knjiga kojih sam se u ovom trenutku mogla sjetiti.

1. Bilješke jedne gimnazijalke - Nada Mihenčić
2. Zauvijek - Judy Blume
3. Sestre po trapericama - Ann Brashares
4. Princezini dnevnici (svi) - Meg Cabot
5. Prava američka cura - Meg Cabot
6. Dnevnik Adriana Molea - Sue Townsend
7. 7 navika uspješnih tinejđera - Sean Covey
8. Gorka ljubav - Ellen Wittlinger
9. Plesne cipelice - Noel Streatfield
10. 10 malih crnaca - Aghata Christie