Neon Light Child

petak, 22.04.2005.

Just in Time

Japan je strašno lijepa zemlja. Bar mislim. Volio bih posjetiti Japan jednog dana. Tamo žive jako pametni i disciplinirani ljudi. Tamo živi (il je živio) gospodin Taiichi Ohno. On je izmislio nešto revolucionalno za Japansku ekonomiju. Tzv. Just in Time Production. Kvaka je da sirovine i materijali potrebni za proizvodnju stižu upravo u trenutak kada su potrebni. Tako skaldišta nikad nisu zatrpana i skladištenje praktički košta 0, a svi su uvijek u pogonu i roba cirkulira. To je uspjelo ujediniti tisuće malih japanskih obiteljskih tvrtki i povezati ih u jedan veliki sistem. E, sad ta velika ideja je imala jednu manu. Kad bi bilo tko od tih malih poduzeća zakazao sve bi ošlo u k... Ali Japanci ne bi bili Japanci da nisu savršeni. I tako taj sistem u njih savršeno funkcionira.
Nešto slično tom sistemu su semafori. Osobito u velikim gradovima gdje ljudi brzo žive i unaprijed očekuju neke stvari. E sad zamislite da čekate na pješačkom prijelazu i da vam je upaljeno zeleno. Idete prijeći cestu, a luđak proleti milimetar ispred vas. Poremećaj sistema.
- 23:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 21.04.2005.

Something that I'm not

Riječ, dvije o prijateljima

Citirao bih ovdje jednog velikog metalca: ''U životu je teško i upoznati 11 prijatelja...'' Živa istina. Ja u životu imam samo jednog pravog prijatelja. Nikad me nije izdao, nikad zabio nož u leđa. Za ovu ostalu bagru ne bih mogao to isto reći. Uistinu je teško, nakon svih tih godina, spoznati da su ti prijatelji odvratni ljudi ili da se pretvaraju u takve. Iskreno, htio bih im pomoći, ali mislim da je već kasno. Glas razuma do njih ne prodire. Uistinu je to tužno, ali i opasno. Ja više ne znam kad će koji od njih izmisliti neku novu smicalicu da me upropasti. Grozno. Jadno, Bijedno. Zar smo dobri samo kad imamo ''riješen status'' i kada nam je dobro. Inače smo ljubomorne životinje. Ljubomora ubija prijateljstvo. Ja te ljude više nemogu prepoznati.
- 20:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Grammaticus

Reč dve o gramatici

Lepo je pisat ekavicom, jer nemoš da pogrešiš sve one lepe ije, je....
Ja mnogo grešim u gramatici kak ste primetili. Reko bih da mrzim gramatiku, al ne valja mrziti. Bolje je ne voljeti. S obzirom da ne želim da mi pisanje bloga stvara napor za mozak, a nisam sposoban pisati po pravilima bez dotičnog napora mozga, možete me ispričati što se gramatike tiče. Stvarno mi je žao, za sve ljubitelje pravopisa, ali ovo če biti jedan pun gramatičkih greški blog.
- 20:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Metal Tyrant

Jučer je bio ''just one of those days''. Čak me ni moja platonska ljubav nije pogledala ni jednom onako jebozovno kako samo ona zna. Sve mi je išlo na k... I dalje mi smrdi kanalizacja kad susjed na katu pušti vodu. I dalje želim razbit p... određenim ljudima.
Navečer sam pokušao svirat neke riffove, ali zvuče jako šit jer je moje malo ušljivo pojačalo jadno kako je. Kupit ću pedalu čim skupin neš love, jer kako rekoh pedala ne može unaprijediti moje gitarističke vještine, ali ću sigurno zvučati bolje.
- 16:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>