Linkovi


moj mail za kontakt
nemir@net.hr

7

08.11.2004., ponedjeljak

PREDSTASTAVA SE TREBA RADITI! IONESCO!!!

Za semestralni ispit iz predmeta rezija potrebno je napraviti predstavu na osnovu dramskog teksta u jednom cinu.

Odabrao sam DRAMU gospodina IONESCA: "LEKCIJA" ("ČAS" u nekom drugom prevodu).

Studenti 4. godine glume na Akademiji scenskih umjetnosti u Sarajevu (ja ih od mija zovem Maturanti!) su uzeli tekstove i namjeravam s njima proci kroz eksplikaciju teksta, pa ako uvide da je taj tekst odličan onda ćemo to raditi zajedno.

Radi se o drugarima Snezani, Đani i Sanjinu.

Nadam se da ćemo se razumjeti i uskoro početi s probama.

Moji profesori Pjer Zalica, Dino Mustafic i Srdjan Vuletic su odobrili tekst i rad na njemu.

Uz pomoc Vise sile mi cemo to fino, razumno i pametno napraviti.

Veliki pozdrav njima i nove informacije o probama javjam!

Nemir

- 10:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

03.11.2004., srijeda

nemir prvi put na iftaru!

danas sam iskoristio poziv i kod kolegice selme bio na iftaru s ostalim kolegama.

bilo mi je fino skroz. sada micemo ormare da bi gledali film.
kenan kaki u veceju.

te ve se upravo iskjucio.

kenan kenja ko i uvijek.

pozdrav svizima njizima.

nemir

- 17:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nemirjunior
nemirjunior je nemirjunior. pozitivno oživljen, drastično antinegativav, superiorno smiren i nemirno uznemiren.
akademija scenskih umjetnosti sarajevo
moja matićna kuća...