Expect the unexpected

četvrtak, 06.07.2006.

Anđeo s greškom

Image Hosted by ImageShack.us

Eh, da....red bi bil i na tom novom postu....mislim sramote...c-c-c
Malo me duže nije nigdi bilo..bila sam u takvoj depri, stvarno su se već počeli bojati za mene...kaj se s menom događa i taq, kak i ne bi, kad nisama nisam znala kaj se to događa... E sad...ljudi koji trebaju znati kaj se dogodilo to i znaju....a u biti najvažnije je da je sad to iza mene i da sad stvari kreću uzlaznom putanjom...bar se nadam...

Ovaj vikend bili su Podravski motivi, a u sklopu njih naravno PIVOVARIJADA..party..U petak su svirali Vatra i Psihomodo pop, i odlično su svirali...svaka im čast...Poslje koncerta upoznala sam Ivana, Borisa i Robija iz Vatre...dečki su stvarno super...nisu umišljeni i kajti ja znam kaj...bila je i Daria i Ana i zato bi mogla reči da mi je u petak bilo najbolje... jer kak ja znam reči...nije važno gdi si ni kaj delaš...važno je s kim si...ako je društvo dobro...sve ostalo je još bolje...a naći bolje društvo od Ane i Darie...hmmm...teško...velika kiss njima

Image Hosted by ImageShack.us

U subotu nije bilo Darije, a i Ana je bila nekak za ništ...a glavno da je ona sad rješila kaj je imala....i da je sad opet ona stara...

I taq...praznici su...uživajte...nemam baš neku inspiraciju za pisati...stvarno...

Image Hosted by ImageShack.us

ko zna što je ljubav?!?!





06.07.2006. u 00:52 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blogovi koje čitam...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Moj braco......moš mislit...

Ana

Daria

Anna.....zakon cura...većina to i zna iz iskustva...pa pogledajte

kcstreetrace -koprivnički streetracersi...svaka čast...

Kanađanka

Šašavica

Cimaaaa jedna ženskica opsjednuta charapama..hehe...

Lukačin

Mrtvi i Trezni

Luzek... po jedno sedmi put...






It's just me.....

Dali su mi ime Mateja, a prezime je došlo s njim...
Škola: SREDNJA ŠKOLA KC, farmaceutski teh. maturant...
Dan kada mi ljudi čestitaju rođendan 11.06. ...
Imam 18 godina...
e-mail: mateja_kc@net.hr