Expect the unexpected

petak, 12.05.2006.

Just bla-bla-ing...

Image Hosted by ImageShack.us

E....da...evo konačno i taj novi post...nije da nemam o čemu pisati...ali neda mi se...a i nemam baš previše vremena...
Pa da počnem...hmm...od kud..pitanje je sad...prošli petak...pa..može se reči da je bilo...ma ne znam...procjenite sami...
Dakle,prošli petak sam spavala kod Žuže..mama joj je radila noćnu, tak da smo imale cijelu kuću za sebe...ok i za još neke osobe...hehe...naughty Bili su Lukačin, moj buraz, grim, soul, jedan tip vanja, kux, lara, žuža & ofcourse me...hehe...kupile smo nekaj malo za popiti...tj lukačin nam je kupil...posudili smo dva filma...i to opet Exorcizam Emily Rose i komediju Junfer do 40..ili tak nekak...inače gledali smo Exorcizam i sad,bil je dogovor da u 3 pemo na groblje...ali nitko nije bil za akciju...ja vani čekam i čekam...i smrzavam se...a ovi stalno izmišljaju toplu vodu...sad im je prezima sad im se nejde...ili jednostavno rečeno ..bilo ih je strah..hehe...tak da na kraju ništ od toga...i taq...
Svo to vrijeme Kux je pomalo pil...i stalno po bambusima...ko nekakav alkoholičar...u jednom trenu je zaspal na stolcu a već u drugom je bilo ....ma fuj ..neću ni reči...grozno...i zato jedna dobra poruka...nemojte piti...ili ako već pijete..daj si odredite granicu...jer to nije ni najmanje super, kul i ne znam ti ja kaj ne... i u biti to je više-manje to za petak...spavale smo možda 3 sata...lara uopće nije...a bogec moj mali...i taq...
U subotu smo bili u hollyu i u orinocu...ali je (barem meni) bilo dosadno..i to jako...bolje da sam išla na onaj koncert u dom mladih...In tribute to Azra...čula sam da su fakat odlično svirali...
Još malo pa kraj školske godine...ljudi moji kak je meni ova godina brzo preletela...unbelieveable...a začas je i norijada...i maturanti odlaze...mah...i tak...
E da ...mojoj lani je firma sutra ...i mojoj mami je rođendan sutra ..tak da bude fešte...hehe...smijeh
Uglavnom...pozdrav svima ...i mojim curama iz razreda i cjelom društvu...nemam baš više inspiracije...ni vremena...
Image Hosted by ImageShack.us

12.05.2006. u 12:48 • 22 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blogovi koje čitam...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Moj braco......moš mislit...

Ana

Daria

Anna.....zakon cura...većina to i zna iz iskustva...pa pogledajte

kcstreetrace -koprivnički streetracersi...svaka čast...

Kanađanka

Šašavica

Cimaaaa jedna ženskica opsjednuta charapama..hehe...

Lukačin

Mrtvi i Trezni

Luzek... po jedno sedmi put...






It's just me.....

Dali su mi ime Mateja, a prezime je došlo s njim...
Škola: SREDNJA ŠKOLA KC, farmaceutski teh. maturant...
Dan kada mi ljudi čestitaju rođendan 11.06. ...
Imam 18 godina...
e-mail: mateja_kc@net.hr