Nekoj ženi

subota, 13.02.2010.

More

More veliko i hladno,
poput maslinova ulja u daljine proteže se,
zaroni ispod površine, raznobojni bujan život tamo se vodi,
e da mi je poput površine mora biti,
hladan miran i beskrajan...

13.02.2010. u 10:05 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Veljača 2010 (6)
Siječanj 2010 (5)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Prosinac 2006 (32)
Studeni 2006 (19)

< veljača, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Najromantičnije mjesto

Vedra ljetna noć, obasuta zvijezdama, ti i ja sami šećemo stazama, a gro svijeće nam obasjavaju put, a mirisi bez broja cvijeća u nosnice nam se uvlače, ti se stišćeš sve više uz mene dok srce tvoje sve jače i jače udara, a udisaji tvoji sve kraći i plići, oko nas tišina samo koraci naši odjekuju uz zvuke srca i udisaja tvojih. Oko nas pun ku*** ljudi nigdje žive duše.



pjesma ?
što to je?
hrpu razbacanih slova
koje riječi tvore
riječi u nizu
u nekom čudnom smislu
samo onom koji ih piše
i za koga pisane
znan smisao je taj

Dobrodošlica i moj komentar na Vaše komentare

Svak koji trag ostavio je da je bio ovdje, svakog posjetim i pročitam što za reći ima, zato molim da ne ostavljate dođi i posjeti me, ako imam neki komentar rado ću ostaviti ga, ali najčešće to biti će dobronamjerna kritika da još bolji budete.


Dobro došli, jer svak u prostor moj
optimistički : donosi radost i veselje, netko svojim dolaskom, a netko svojim odlaskom.
pesimistički : donosi bol, jad, tugu i žalost, netko svojim dolaskom, a netko svojim odlaskom.

Hvala čitatelju na strpljenju i nadam se da barem nekom će riječi pisane na ovom ćudnom papiru i ćudnim perom pomoći.

Jedna od rodendanskih cestitki



Zasto GAD Wikpedia ima dva znacenja:
prvo
drugo
Engleski : tumarati / skitati se / klin.




Počeo sam visiti na ovoj stranici.

Zahvaljujem se na nagovoru vlasnici ovog bloga, što me je ponukala da krenem s blogom, jer tamo gdje sam ovo radio počeo sam da smetam i ometam pa se selim na mjesto ovo.
U nadi da osoba koju ometam neće navratiti ovdje.
Moram malo da poradim na dizajnu, ali s vremenom će da i on se popravi.



Kontakt




counter easy hit