Nee Joe Hendrix Xbox 360 and PC game blog

nedjelja, 03.10.2010.

Odgođen Gears of War 3!

gow

Da Epic nema milosti prema svojim obozavateljima, dokazala je ova vijest. Naime, vec sad mega-hit, 3. nastavak super Xbox 360 franšize Gears of War 3 odgodjen je za jesen 2011. , tocno za godinu dana.

Samo da vas podsjetimo. Gears of War je fantasticna TPS igra iz studija Epic Gamesa (Unreal Tournament, nadolazeci Bulletstorm...) koja nas stavlja u kozu Marcusa Fenixa, vodju elitne Delta jedinice ljudske vojske znane The COG koja se bori sa rasom znanom kao The Locust, bicima koji su odjednom izronili ispod zemlje zeleci zavladati planetom Serom (izmisljena Zemlja), slicno nacinu Blitzkriega. Prvi nastavak je izasao 2006. a drugi 2008. dok je ovaj sasvim slucajno najavljen u emisiji "Late Night with Jimmy Fallon".

Prema izvjescu iz Microsofta, celni ljudi se ovako opravdavaju: "Mnogi developeri su nam izasli podosta ususret sa izdavanjem i dogovaranjem izdavanja naslova ove i naredne godine. Medjutim, iako nam je sve izaslo ususret, odlucili smo pomaknuti izlazak za doba blagdana, posto ce nam GoW3 biti jedan od najvecih godisnjih projekata." Da li je ovo stvarni razlog izlaska ili mozda takticki pokusaj da se proda vise naslova od nadolazeceg Diabla III, prosudite sami. Sto se mene tice, to apsolutno nema nikakve veze posto igre izlaze na razlicitim platformama te nijedna od njih nema razloga za bojazan.

cliffy b

Podsjetimo vas- Gears of War 3 ce zaokruziti pricu GoW trilogije (ali nece bit zadnji GoW naslov prema rijecima Cliffy B-a), u kojem se spominje suradnja ljudi i Locusta protiv Lambenta, malo "opakijih" djecaka. Zadnji nastavak otkrit ce nam kuda ce Dom, Marcusov najbolji prijatelj dalje nakon smrti svoje ljubljene (koju je nazalost morao sam dokrajciti), hoce li Marcus pronaci oca i naci razlog njegove povezanosti sa Locust kraljicom te hoce li zadnji (i po slikama najopakiji) iz loze Carmine prezivjeti, sto odlucujemo mi, gameri. U 3. nastavku obecan nam je co-op od cak 4 igraca, PUNO dulji (vjerujemo i eksplozivniji) SP, a tu se naslucuje i proizvodnja dedicated servera, sto ce itekako pridonijeti MP-u GoW-a. Sve to i mnogo vise razlozi su zasto nam je zao sto se izlazak GoW-a pomaknuo za tek 5-6 mjeseci unaprijed.
- 17:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 02.10.2010.

Halo: Reach (X360) recenzija!

Halo: Reach
Bungie Software, developerski tim iz SAD-a, svima je poznat po svojem softverskom dragulju, FPS hitu Halo-u, ekskluzivi za Xbox. Kad je Microsoft 1999. otkupio Bungie, sam Bill Gates (koji je sam savjetovao kupovinu) nije mogao znati na kakav je rudnik zlata naišao. Mozda je to naslutio 2001. dan danas legendarnim Halo: Combat Evolvedom, ali tek 2004. i Halo dvojkom, Bungie osigurava svoje mjesto u svojevrsnom AIAS-ovom Hall of Fameu. Halo: Reach, fantasticni FPS, ujedno je i zadnji Halo nastavak kojeg radi Bungie, koji nakon Haloa, priprema novu ekskluzivu za Xbox. Zasto me Halo zadivio, procitajte u recenziji



THE GOOD

Zaraznost

Zamislite igru, za koju, prije nego ju ukljucite i krenete igrati, morate isplanirati minimalno 4-5 sati slobodnog vremena unaprijed. Takav je Halo: Reach. Igra je toliko zarazna i toliko vas opcini svojim gameplayom, svojom pricom, svojim apsolutno famoznim multiplayom da nema sanse da se ne maknete od nje za manje od 5 sati.

Interesantna prica i dostojan zavrsetak serijala

Halo je oduvijek, osim svojom igrivoscu, plijenio podosta zanimljivom pricom. Borba izmedju ljudi i vanzemaljske rase, poznate kao Covenanti, nije ostavljala nista manji dojam intelektualno od, naprimjer, Mafie, GTA ili nekih drugih serijala usko povezanih sa pricom. Naravno, svi znaju da je prica o vjecnoj borbi ljudi, Master Chiefa i Covenanta zavrsila prije 3 godine sa Halo 3-kom, me?utim, ovaj dio je zapravo prequel, koji nas stavlja na sam pocetak cijele price i pocetak borbe sa Covenantima, 20 godina prije Master Chiefa. Lijepom karakterizacijom i atmosferom, Reach prica je zatvorila Halo krug onako kako to treba.
bad ass covenant

Nevjerojatan gameplay i kontrole

Kontrole nikad nisu bile problem Haloa. Stovise, mnogi shooteri danasnjice, koji se igraju na konzolama, bazirani su po Halovoj strukturi. Ono sto Sonyevi strucnjaci dan danas ne uspijevaju, Bungie je uspio jos prije 9 godina, pa tako i sad.

Multiplayer iz snova

Halo: Reach ima izvrstan singleplayer. Ali igrati samo SP ovakve igre je grijeh za dusu. Ovakva kompetitivnost, ugodjaj, dinamika, nabrijanost. Uz Gears of War i Call of Duty, Halo je vjerojatno najbolji MP shooter za Xbox, ako ne i za druge konzole. Mogu slobodno reci bolji ?ak i od PS3-ovog famoznog Killzone-a 2.

THE BAD

Vizualno na osrednjoj razini

Iako je 2010. godina, Halo: Reach ne izgleda nista bolje od Halo 3-ke iz 2007. Iako je dizajn okoline na zavidnoj razini, oruzja, shadeanost, collision detection i slicno ostaju osrednji. Ali ne dajte se zavarati. Vizualni dojam je jos uvijek na visokoj razini i to vas nece smetati.

Singleplay je mogao biti duzi

Svijetom gaminga vlada opaka epidemija koja skracuje singleplay dio neke igre tako jako da ju fluidnim igranjem mozete proci za minimalno 8 sati. Nazalost. Igre su spale na prolaznost od vise no skromnih 8-10 sati. Reach, uz kontinualno igranje mozete proci na Easy razini za samo 12 sati, ili ti ga pola dana igranja. Ali zato su tu DLC-ovi, bonus misije i multiplay koji nadopunjuju tu ogromnu prazninu. Ah, gdje su stari dani GTA prolaznosti.

ZAKLJUCAK

Halo: Reach je jednom rijecju- maestralan. Igra koja dostojno stavlja pecat kraja na jedan od naoriginalnijih i najigranijih serijala koji su napravljeni u gaming industriji. Ovako dobru igru necete zaigrati neko vrijeme. Definitivni must have za sve X360 vlasnike.

VRIJEDI LI KUPITI

Samo glupan ili troll (jedno te isto) ne bi ovo nabavio. Remek dijelo.



- 23:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Suradnja dvaju blogova!

Evo, suradnja dobrih blogova se širi! Od danas možete pratiti suradnju mog bloga i Osamma & ChikaNiky bloga (http://osamma.22web.net/), na kojem sam također autor. Na tom blogu ćete, osim gaminga, naći mnoge vijesti vezane uz informatiku, periferiju i slično. Link možete naći tu ili na dnu bloga u link boxu. Svakako posjetite!
- 23:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.09.2010.

Vanquish Demo- Velocity Attack Hands on (Xbox 360)!

SEGA je ove godine u siječnju uvidjela da je partnerstvo sa novonastalim japanskim studijom igara, Platinum Gamesom, pravi pogodak. SEGA, prije 20 godina uz Nintendo vodeća gaming tvrtka, već duže vrijeme muči muke sa prosječnim i slabim igrama, što im ne garantira veću zaradu, te su u posljednje dvije godine otpustili preko 100 svojih glavnih radnika, među kojima su bili i glavni dizajneri koji su radili na SEGA-inom najvećem hitu, Sonicu. Jedini potencijalni serijal koji ih je držao žive je Virtua Tennis, ali na sreću njihovih "skautova" prepoznali su pravi dragulj u mladim entizujastima koji su se prozvali Platinum Games te odlučili potpisati 3-godišnji ugovor za izdavanje igara. Izdavanje igara poput "Mad World" (Wii) i "Infinite Space" (DS) zagarantirao im je zaradu za izradu pravih nadolazećih hitova, među kojima je vrhunska "Bayonetta", tzv mlađa sestra Devil May Cry serijala. U 10. mjesecu, ove godine, samo 9 mjeseci nakon Bayonette, PG i SEGA izdaju Vanquish, akcijski naslov smješten u daljnju budućnost.

IMPRESIVNA GRAFIKA

Havoc engine, stari nam engineski znanac poznat po pokretanju igara poput Fallout 3-ce, Tony Hawk Project 8, Half Life 2 itd, ponovno me zadivio. Vanquish ima vjerojatno dosad jednu od najimpresivnijih grafičkih izgleda i prezentacija za ovu konzolu. Xbox 360, koji je zbog neznatno slabijih pixel-shadera u malenim zaostatkom za Playstationom, te se tu i tamo na nekoj, grafički dotjeranijoj igri, koja je rađena za sve konzole, znaju pojaviti manja opadanja FPS-ova. Međutim, brzina i uzbuđenje Vanquisha ne poznaje tu stvar znanu kao "opadanje FPS-ova". Fantastična grafika jedna je od mnogih stvari koja će vas privući ka ovoj igri.

INTENZIVNA AKCIJA

Vanquish je akcijska igra i to itekako dokazuje. Ono što je "The Expendables" u svijetu filma, Vanquish je u svijetu igara. Od samog početka misije pa do kraja imate valjda 2 do 3 trenutka gdje akcije neće biti jedno 7-8 sekundi. A onda nema stajanja. Ako ne prođete tutorial kako treba i svladate kako tako sve kontrole kako treba, nećete izdržati dulje od 2 minute živi.

DODUŠE, MALO LINEARNO

Iako prekrasnog izgleda i odlične akcije, to je praktički sve što ćete doživjeti. Igra će, izgleda, biti dosta linearna, tipa "Od početka do cilja". No, opet, to je, kao što sam napomenuo, akcijska igra, pa nelinearnost tu praktički i ne treba.

A I PRIČA NIJE NEŠTO

Uz linearnost, tu je već apsolutno isprana priča koja više nikom nije zanimljiva- rat između dvije nacije/vrste zbog teritorija/resursa/ moći, čiji će spas jedne osigurati novi znanstveni projekt, A.K.A. univerzalno odijelo. Zbilja nemaštovito.

DOJAM I ZAKLJUČAK

Vanquish je na prvi pogled ugodno iznenadio, te je nadjačao sva loša očekivanja koja su bila vezana za ovu igru. SEGA se možda ovom igrom napokon vrati na vrh i prisjeti starih dana kad su bili vodeći u gamingu. Nama samo preostaje nadati se da igra ne bude kratka i dosadna, te čekati 16. listopad i izlazak igre.

- 18:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 08.09.2010.

Duke Nukem Forever napokon izlazi!

Da, dobro ste pročitali. Svinje su poletjele i na vrbi preko puta moje kuće je izraslo grožđe. George Broussard, suosnivač 3D Realmsa i drugi izumitelj Đuke Nuklearca, potvrdio je na PAX! Prime Conventionu da Duke Nukem Forever, projekt 3D Realmsa započet 1997. godine, napokon završava sa igrom 2011. i iste ju godine izdaje za PC te Xbox 360 i Playstation 3 konzole! Nakon gotovo 14 godina čekanja, legendarni Đuka nam se vraća u akciju boreći se protiv novih monstera sa prekrasnom novom 3D grafikom, novim monsterima i oružjima te akcijom nabrijanom do jaja. Napokon su otkrivene i detaljnosti o izdavaču i co-developeru. Pri proizvodnji igre pomoći će Gearbox Software, dječaci najpoznatiji po Brothers in Arms serijalu, a igru će izdavati 2K Games, trenutno najveći izdavač na tržištu uz EA Games i Ubisoft. Da igra izgleda obečavajuće znaju i vrapci na grani, no sve nam ostaje na čekanju izlaska igre, koja, nadam se, neće razočarati. Vijest je toliko protresla gaming svijet da su mnogi novinari diljem svijeta izjavili da je Broussard stavio takoreći "glavu na panj", jer ako doživimo još jedan delay, Georgi-Boy će izgubiti ugovor za izdavanje i koprodukciju, te vjerojatno Đuka nikad neće izaći, te će dobiti naziv Duke Nukem Never.

- 22:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Kinect izlazi u bundle paketu- CONFIRMED!

"Čudo" gaminga, kako ga Microsoft naziva, Kinect, nama poznatiji od prije kao Project Natal, napokon je dobio i svoju izlazeću verziju, tj potvrđeno je da će se prodavati u dva oblika- 150 US dolara u individualnom obliku i, ako Bog da, sa podržanom igrom, te u bundle paketu sa novom, slim verzijom Xbox 360 konzole plus podržana igra po cijeni od 300 US dolara. Tako uz poznatu cijenu, datum izlazka i pakiranje, izlazak Kinecta dijele sad samo dani, ili točnije, dva mjeseca i nešto sitno dana. Razmišljanja su podijeljena. Jedan dio je oduševljen što će moći kupiti cijeli paket po cijeni od samo 300 dolara, dok su drugi, otprije već vlasnici konzole, pomalo razočarani samom cijenom uređaja, koji će se navjerojatnije prodavati zasebno te će se još uz morati i posebno podržive igre kupovati (cijena cca 50-60 dolara= 250-300 kuna), što, uz kupljeni Xbox otprije, Kinect i igru ispada cijena cca 500 dolara, ili ti 2500 kuna, što baš i nije povoljno, ali morate priznati, ni razlika nije prevelika. Kinect će biti dostupan u Europi, pa tako i u Hrvatskoj od 10. studenog, iako vam zbog hrvatskih standarda cijena preporučujem da uređaj naručite izvana (V. Britanija i Švicarska su dosad najbolji izbor). Mudar komercijalan, makar ne i obziran potez iz Microsofta.
- 22:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 30.08.2010.

Mafia II recenzija (Xbox 360, PC)

Vito Scaletta
Prošlo je osam godina otkako je Illusion Softworks, danas 2K Czech, napravio Mafiu, koja je briljirala na PC-u, dok je na konzolama "zadovoljila". Mafia II prvi put je najavljena u 11. mjesecu 2007. dosegnuvši hype tako velikih razmjera da kad su prednarudžbe bile otvorene prije dva tjedna, isti dan su bile zatvorene, pošto je preko 600 000 prednarudžbi u svijetu u roku 14 sati bilo rezervirano. Jedino Diablo III danas konkurira takvim hypeom, te će se sa prednarudžbama vjerojatno ista stvar dogoditi, možda čak i za manje vremena. Mafia II prvi put je dobila datum izlaska u 12. mjesecu 2008. Odgođeno na 5. mjesec 2009. Odgođeno zatim na 12. mjesec 2009. Ponovno odgođeno na 5. mjesec 2010. I također ponovno odgođeno do nedavnog izlaska, 24. 08. 2010. Mafia II je jednom riječju- odlična. Međutim, tu i tamo se pojavi par sitnica koje nam govore da su dječaci iz IS-a (tj 2K-a) možda trebali odgoditi čak i do 2011. Pročitajte dalje.

THE GOOD

Izvanredna grafika i odlična optimizacija- Da Mafia II ima izvanrednu grafiku ispred svog vremena znaju i vrapci na grani koji još uvijek rasturaju UT2k4. Baš kao i njen prethodnik na PC-u prije 8 godina, Mafia II svojim sitnicama poput grain efekta svjetlosti kroz prašinu (također poznato kao Tindalov efekt), prljavština i blato na automobilima, frcanje kamenčića, zemlje i/ili sijena pod kotačima izvanredno dočaravaju grafičku snagu i ljepotu Mafie. Također, developeri su napravili iznimnu stvar te nisu pogriješili kao Rockstarovci za PC verijzu GTA četvorke, te su savršeno optimizirali ovu igru, koja izuzetno lijepo i fluidno radi na konfi staroj čak i dvije godine. Svaka čast na tome. Također, igra je odlična optimizirana i za Xbox 360, koji ima izuzetno rijetko situacije gdje opada broj FPS-ova, pa čak i na prostranstvima. Uistinu svaka čast.


Izvanredna priča
- Priča u Mafiji će vas jednostavno očarati. Fantastična mreža zapleta, fantastično karakterizirani likovi čiju karakterizaciju mogu nadjačati samo likovi u GTA četvorci, koja dan danas caruje na svim platformama (priznajem, GTA fanboy sam :D). Izvanredna pozadina, zaplet, napetost, sam smisao je izvrstan. Ogroman plus u igri.

Empire Bay kao Liberty City- Empire Bay, grad koji se nalazi u nastavku umjesto Lost Heavena, napokon djeluje živ. Kvartovi, ulice, ljudi, zgrade, trgovine, glazba.... Jednostavno odlično. Najjača fora je kada u siromašnom crnačkom kvartu ostavite svoj auto najmanje na 5 minuta, onda ćete ostati bez jednog kotača :D. Baš kao Liberty City- Empire Bay napokon djeluje živo.

Legendarna glazba i zvukovna sinkronizacija- Teško će vam se biti odvojiti od automobila ili kuće. Radio, na kojem sviraju oldice iz 50-ih godina iz SAD-a pružaju legendarnu i izuzetno ugodnu atmosferu te vam donose doživljaj iz tog doba. Također, način i kvaliteta razgovora sa likovima uistinu je ugodan i realan.

Borba- Borba nije revolucionarna niti nešto realnija od borbe iz GTA četvorke (kad ćemo već sve uspoređivati), ali nije ništa manje dobar. Nvidijin Physx engine fantastičan je za pucačke i prsa o prsa borbe te donosi pravi doživljaj igranja i života gangstera.

THE BAD


Kratko s obzirom na vrijeme čekanja- Možda da su developeri još malo odgađali i razradili duljinu priče, ne bi im Bog ništa rekao. Mafia II je kratka. Prođete ju za 12 sati. Zaista šteta, još i više s obzirom na sljedeći nedostatak.

Nema Free Roama!- Mafia II nema Free Roam! Tako je! Prođete igru i ne možete nikuda po gradu šetati ili uživati. Možete započeti samo iz početka. Veliki, veliki minus. Doduše, izašao je mod za free roam (PC verzija), čiji ću link uskoro staviti, stoga je nekim dijelom i taj problem riješen, ali su vlasnici konzola podosta zakinuti.

UKUPAN DOJAM

Mafia II je izvrsna igra, fantastične priče, prekrasne grafike, engine je izvrstan, jednostavno maestralno. Ali nažalost, potpuni užitak uništavaju kratka priča, bugovi, ali i nedostatak Free Roama. Znači- Mafia II je odlična, ali nije bolja od Mafie I i GTA IV-ke. Možda da su odgodili još malo i ispolirali to kako treba, Mafia II bi definitivno bila ozbiljan konkurent za igru godine. Ovako ćemo Mafiu rado igrati, ali ne kao jednu od najboljih igara ove godine.


OCJENA

Igrivost, grafika, engine, priča- ekstra. Kratko, bugovito-šteta.
Ocjena: 8,8/10

VRIJEDI LI KUPITI

Definitivno, čak i pri trenutnoj cijeni, ali nažalost ne u Hrvatskoj. Preporučujem www.shopto.net, izvrsna cijena, mala poštarina. Definitivna preporuka.

Nikola Orić


- 13:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 20.08.2010.

Probijen PS3??

Iako ovo nije PS3 blog, napisat ću nešto o ovoj vijesti koja je jučer i danas protresla svijet- izgleda da je neprobojivi PS3-probijen! Napravljen je tzv USB modchip, koji, kad se instalira PS3 igra na njegov HDD, pomoću USB-a radi kao neki backup, ili ako hoćete, plug-n-play, tj USB (mod) detektira igru na vašem HDD-u i pokreće ju bez diska, tako da sad možete od nekog posudit igru, instalirat ju i pomoću moda samo pokrenuti na plejci. Da li je ovo kraj nepiratije na PS3-u? Ne zna se još točno....

Nikola Orić

- 16:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 19.08.2010.

NAJAVA: Need for Speed Hot Pursuit (Xbox360, PC, Wii, PS3)!

Da je ljudima iz EA Gamesa, ali i samim gamerima dosta sramoćenja NFS serijala osrednjim naslovima poput Pro Streeta, Undercovera i Shifta, dokazuje ekskluzivna najava došla iz Criterion Gamesa, koji će proizvesti novi naslov u jednoj od najpoznatijih trkaćih igara, i to pod naslovom koji je sve toliko zaintrigirao i probudio stare, ali dobre nostalgične osjećaje, bar kod onih, koji su poput mene, proživjelu strau slavu NFS-a. Riječ je o Need for Speedu Hot Pursuit, novom nastavku starog (zlatnog) imena za Xbox, PS3, PC i Wii. Criterion, studio u vlasništvu EA-a, najpoznatiji po svojoj FPS pucačini za konzole Black iz 2005., najavili su dobri, stari gameplay, odličnu akciju i napredniju simulaciju, i to sve u novom, oku ugodnom, ruhu. Prirodni landscapeovi, staze kroz moderne gradove, naganjanje murje svake 2 sekunde- sve što je imao vjerojatno najbolji NFS naslov- NFS III:Hot Pursuit. Hype za ovu igru je izrazito velik, što EA dokazuje svojom potvrdom od već preko 600 000 prednarudžbi, što je njihov dosad najiščekivaniji naslov još od Crysisa! Igra izlazi uskoro (16. 11. 2010.), a ja znam da jedva čekam pošto EA nije dao neki čovjeku tolerantan NFS naslov još od Most Wanteda.


Nikola Orić

- 16:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 13.08.2010.

Mafia II Hands-On! (Tested demo for Xbox 360 & PC)

Evo, ljudi, da vam iskreno kažem, ja ne da brojim dane i sate, nego minute i sekunde do 24.08., tj. izlaska Mafie II. Prošlo je 8 godina od izlaska Mafia: The City of Lost Heaven, igre koja bi definitivno bila GotY da nije bilo tog bezobrazno dobrog Morrowinda koji nas je zaslijepio kosturom Indiane Jonesa i nepregledno velikim svijetom. U to vrijeme, Mafia se predstavila nevjerojatnom grafikom, pričom i fizikom, isto što i danas radi Mafia II

PRVO ŠTO PRIMJETITE

Ako ima išta što mi se sviđa u sandbox žanru igara, inače mom omiljenom žanru, onda je to definitivno izbor automobila te simulacija vožnje njih samih. Mafia II se smješta u '40.-e godine 20. stoljeća, što se vidi i po raznovrsnim automobilima koje ćete moći smjestiti u svoju, kvadraturu malom, ali kapacitetom ogromnu garažu. Bio to pick-up, limuzina ili muscle car, u garaži ima mjesta. Napokon ste izašli van. Jarko sunce osvjetljava vam izuzetno lijepu grafiku, koju su GTA IV fanovi (poput mene smijeh) priželjkivali za GTA, ali dobro da su dobili u ovome. Eh, sad je tu ta vožnja. Iako fizika udaraca, pucanja stakla i sl. je i više no realna, simulacija vožnje još uvijek ima neki arkadni štih, kao da je to go-kart, a ne veliki muscle car. Opet, neprikosnoveni vladar u realnoj vožnji u ovom žanru igara ostaje GTA IV i njegove ekspanzije.

OMG GRAFIKA

Sjećam se iz jednog broja Pc Playa iz 2008. u kojem se nalazio screenshot drive-by akcije iz Mafie II, a autor teksta je ispod screenshota napisao: "Ne znamo kakva će kanta pokretati ovu grafičku perverziju.". S pravom je to autor mislio. Ovako lijepa grafika, oku jednako ugodna i na konzoli i na PC-u, vjerujem još nije viđena. Izuzetno dobro pregledan grad u pozadini, elementi padanja snijega, šuštanje lišča, vihorenje trave, sjene, sjaj, sunce... Ma sve je apsolutno famozno. Ali da se PC-aši ne brinu, igra je nakon 2 godine najave famozno optimizirana, pa se GTA IV slučaj neće ponoviti, zbog kojeg su mnogi uzeli GTA za Xbox (kao ja) ili PS3.

PRIČA

Iako je to tek demo, već u njemu vidimo izuzetno razrađenu priču koja će nas zasigurno držati pred ekranom dulje vrijeme.

BORBA I FIZIKA

Mafia II, kao većina TPS-ova, shootera i sl. izdanih nakon 2006.-e koristi taj famozni cover, te vam je igranje i preživljavanje hrkljuša bez njega praktički nemoguće. Illusion Softworks, od 2008.-e poznati kao 2K Czech, odlučili su u igri koristiti pri borbama što manje krvi, kako bi ispalo realnije, a ne kao neka hack n' slash tabačina prepuna Gore scena. Također su koristili i nVidijin Physx engine, kako bi pucanje stakla od sačmarice, eksplozije, rasipanje predmeta ili čak trešnja ruku glavnog lika kad puca iz puške bili što realniji. Po meni, fizika je definitivno odlična, a borba puno zanimljivija nego u prvom nastavku.

DOJAM I ZAKLJUČAK

Mafia II jedna je od najvećih i najiščekivanijih igara u protekle 3 godine, koja je podigla hype-o-meter na tržištu igara do nebesa. Sudeći po demu, nećemo se razočarati. Iako nije revolucionarna, Mafia II izgleda, zvuči i pokazuje se kao izvrsna igra, te je jedan od trenutno najvećih GotY kandidata. Također, Mafia II jednako dobro radi i na Xboxu 360 i na PC-u, te naravno, jednako dobro i izgleda, pa tako da nema bitne razlike između te dvije verzije. Za koju ćete platformu kupiti Mafiu, ovisi čisto o vama i vašem ukusu. U bilo kojem slučaju nećete pogriješiti, a ja sad idem razbiti kasicu i brojiti novce za kupovinu Xbox verzije. Uživajte smijeh

Nikola Orić
- 01:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.