Tipovi nedimko

četvrtak, 28.04.2005.

Komentar prethodnih dana


Dobro jutro svima. Izgleda da mi je kladioničarska sreća okrenula leđa. Katastrofalan učinak u posljednjih 10 dana.
Mislim da će mi pauza od nekih 5-6 dana apsolutno trebati, jer ne treba forsirati.
Probao sam sve, ali nikako ne mogu da pogodim. Singlovi su doduše išli toplo - hladno, ali sam se potpuno obrukao na piramidi.
Za danas ću odigrati standardno kao i prethodnih dana svoje posljednje tipove za ovaj mjesec, a onda ću napraviti zbirni izvještaj za mjesec april.
Nadam se da će sreća biti bolja u maju.
Sa majskim tipovima najvjerovatnije krećem nakon praznika (nadam se srijeda 04.05.).

Ako ja sreću nisam uhvatio ovaj mjesec, svima ostalim želim mnogo pogodaka i puno više sreće nego što sam je ja imao.

SRETNO

- 08:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #