Tipovi nedimko

ponedjeljak, 04.04.2005.

Komentar prethodnih dana

Zdravo svima. Kombo od petka je prošao sa jednim promašajem. Desio se i prvi promašaj na singlu. Simpatično je da su promašaji vezani za najnepopularnije rezultate u fudbalu 0:0.

Moram još jednom napomenuti da sam prisutan na ovom "sajtu" samo radnim danima u vremenu od 08:30 do 16:00. Iskreno mi je žao što vikendom nisam tu.

Šta se dešava sa mojom piramidom?
U petak je bio jedan promašaj, znači sistem 3 od 4 je prošao, ali sam ostao na prvoj stepenici. Danas ću opet odigrati isti sistem sa istim ulogom od 10 unita.

Nadam se da vam je postupak klađenja po ovoj piramidi jasan.

Pozdrav i tebi mrmljalo. Iskreno malo mi je rano da izbacim tipove do 11:00, ali ću se potruditi da to učinim (radnim danima) bar do 13:00. Uvijek mi treba malo vremena da obradim događaje na koje se mislim kladiti. Možda ne bi trebao žuriti sa izbacivanjem tipova, tj. da ne preuranim. Treba imati na umu i da kladionice prate i špijuniraju ovakve "sajtove". Da bi montirao ove komentare idi na adresu http://www.blog.hr/
pa će ti se tamo samo kazati tj. prati upute.

Pozdrav i tebi koki1.

Idemo naprijed i sretno.

- 08:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #