Tipovi nedimko

petak, 01.04.2005.

Komentar prethodnog dana


Kažu novi mjesec nova nafaka.
Nakon tri neuspješna pokušaja napokon dobitni listić. Singl dana i dalje ide sa stopostotnim učinkom do sada.

Ulazeći u ovaj novi mjesec (april) odlučio sam da predstavim i moj način klađenja. Radi se o popularnoj piramidi (stepenicama) koju sam negdje već ranije obrazložio. Biće mnogo jasnije na konkretnom primjeru.
Vodiću statistiku pogodaka za ovaj mjesec po piramidi. Ovog mjeseca spreman sam za klađenje izdvojiti 300 unita (nekih novčanih jedinica) i to mi je početni iznos. Piramida se sastoji u igranju sistema 3 od 4, bez fikseva, pri čemu kvota u ta 4 događaja ne smije biti manja od 1.55.
Danas krećem sa prve stepenice. Odigraću taj sistem. Ulog će mi biti 10 unita. Ukoliko pogodim sva četiri događaja penjem se na drugu stepenicu, igram novi sistem 3 od 4, povećavajući ulog za dva puta. Drugim riječima, ako sam pogodio svih 4 u sistemu igram novi sistem 3 od 4 sa ulogom od 20 unita. I tako redom.

Ukoliko sam u sistemu 3 od 4 pogodio tri događaja, imam dobitak, ali ostajem na toj prvoj stepenici piramide i igram novi sistem 3 od 4 sa istim ulogom (10 unita ili zavisno od toga koliki nam je bio posljednji ulog).

Ukoliko sam u sistemu 3 od 4 promašio najmanje dva događaja, sistem je pao, ostajem na toj prvoj stepenici piramide ili se spuštam za jednu stepenicu piramide (ako sam na nekoj višoj stepenici piramide) i igram novi sistem 3 od 4 sa prepolovljenim prethodnim ulogom ulogom (5 unita ili zavisno od toga koliki nam je bio posljednji ulog).


Ja mislim da će vam biti sve jasnije kada krenem sa tipovanjima. Ovaj način klađenja ne donosi neke enormo velike dobitke u početku, ali ako npr. dođemo do 10 stepenice piramide, dobici su veoma veliki.
Gubici su zanemarljivi ukoliko ne pretjerujemo.
Na prvi pogled izgleda lako pogoditi četiri para, ali vjerujte vrlo malo njih će proći i petu stepenicu. Osnovno je da moramo biti vrlo disciplinovani.

- 08:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #