navalni

petak, 23.01.2009.

Zivot, ma koji je to k....

A nemogu a da prvo ne pogledam osmrtnice kad otvorin Slobodnu..a zasto to? a sta ja znan,a kad ih otvorin,onda prvo sa jednin okon procirin,straj me da nebi vidija koga poznatog,a opet bas zbog toga ih i gledan..nekako se osican ka da san u kontaktu sa nekima ili sa svima..a mozda i najprije ce bit da i neman vise kontakta, ni sa nekima, ni sa svima..sve dok te osmrtnice ne otvorin i dok ne vidin ko je partija, a onda mi se sva tuga ovoga svita uvuce u mene..zaj mi je svita, mladoga i staroga,a sta je vise danas mlad oli star, koje su to dobne granice..moj Boze, ni na sprovod in ne mogu otic,dok san bija doli nije mi bilo drago ic na sprovode,a sta bi sada da da mogu otic ljudima na sprovod,poklonit se i pomolit se za njihove duse..koji je ovo kurac od zivota...


- 02:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #