ponedjeljak, 23.04.2007.

Challenge No2

javila se ponovo
usetala je u moje misli...
ceznja za ljubavi...
tvojim dodirom...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

smisljala sam hvalospjev na tvoje ime...
naucila svaku notu, svaki stih...
cekala sam tvoj dolazak...
mozda i nas susret...kao onda...
samo s boljim zavrsetkom...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pojavio se sjaj na mome licu...
presao je preko obraza do usana
ostaljajuci slani trag...
oci su me zaboljele od gledanja u sunce...
( ne brini, to je samo izgovor za tugu... )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nastao je muk kad sam ugledala
tvoj lik po prvi puta...
kao da sam izgubila rijecnik i postala nijema...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tvoj dodir stvorio je trnce...
tvoj pogled ulazak u novi svijet...
tvoj poljubac me zarobio zauvijek samo za tebe...
nas zajednicki hod stvorio je bljesak
izazvan jacinom osjecaja...
sada je jos jaci...
kao da smo napokon shvatili da ne mozemo
jedno bez drugoga...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

03:58 - Komentari (11) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.