petak, 06.04.2007.

Emptiness..

pokusavam dotaknuti snove,
ali svakim mojim naporom oni izmisle novi ples
cije korake ne mogu shvatiti...
mislim da bi bilo vrijeme da naucim plesati...
bar malo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

u ovom trenutku mi je glazba jedina potrebna...
bojim se da propadam u visinu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

osjecam nepostojece budjenje osjecajnih maski (?)

koracam zabarnjenim ulicama,
krsim norme i boli me briga...
nikada nisam drzala do necega sto je propisano...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zidovi svakim treptajem mijenjaju boju
i to me zbunjuje...
ali bilo bi prejednostavno (premonotono?)
da zivimo u crno-bijelom filmu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

u sobi se siri dim, ponovo...
mrznja je jaca od ljubavi...
u svakom slucaju gubitnik je onaj koji dobiva,
a ti to shvati kako hoces...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

misljenje je jedino sto posjedujes (?)


samo trebam nekog da me voli jebemu mater...

11:10 - Komentari (21) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.