četvrtak, 22.03.2007.

Make me feel...

natjeraj me...
zelim nauciti tvoj ples...
dosta mi je gresaka koje ponavljam...
dugo sam spavala...
zelim otvoriti oci i osjetiti jutro...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

natjeraj me ponovo...
cekala sam predugo dolazak...
tvoj...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

natjeraj me...
da obrisem suze,
crne tragove
i nasmijem dusu...
jedno uvijek ostaje...
a ja sam prekasno shvatila...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

natjeraj me
da osjetim rosu...
osmijeh usana i dah zvijezda...
plesat cemo, znam...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

natjeraj me...
da podignem pogled...
ugledam lica od kojih se tako dugo skrivam...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nestao je prostor...
nase mjesto...
zelim obnoviti sjecanja,
ali ne u realnosti...
razmisljanje o proslosti
oduzima mjesto buducnosti...
samo treba prekriziti ono
sto nitko ne smije saznati...
bijeg, jedina opcija nakon dugo vremena...
kako zivjeti ako ne ostajes dovoljno
dugo na jednom mjestu...
nista nije vrijedno tvoje izgubljenosti...
ujebes samo sebe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

svi gledaju svoju guzicu,
a ti se grebi i bori za komadic stvarnosti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

al' naucit cu ples bolje od ikog...
izmisliti novi ritam,
tempo koji nitko nece moci pratiti...
sjest cu u sredinu gomile,
bit cu im prepreka koju nece znati prijeci...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

necu biti zla...
samo osvetoljubiva...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(maybe, this time I will know how to act...)

20:07 - Komentari (16) - Isprintaj

četvrtak, 15.03.2007.

Tell me it's beautiful to be nowhere...

izgubi me...
baci kao novcic za srecu...
igraj mislima igru sjena...
plasi me...
reci da cu te izgubiti ako se ne promjenim...
daj mi poticaj da otvorim oci...
sjeti se...
dana...noci...zvijezda...neba...
nista nije bilo oko nas...
samo dodir hladnih ruku...
poljubi me...
nezamjeceno...
skrivaj me od drugih...
reci ponovo zadnje rijeci...
zavedi me...slatko...
dopusti mi osmijeh...
reci da je lijepo biti nigdje...
stvori svijet samo za nas...
ugasi svijecu da nestanemo zauvijek...
osjeti vjetar i njegovu hladnocu...
sanjaj ponovo zadnji dan...
prozivi vjecnost jer ona ne postoji...
klekni tiho i pusti suzu...
zauvijek je preteska rijec...
a mi smo se kleli...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

01:29 - Komentari (16) - Isprintaj

nedjelja, 11.03.2007.

Alone in dark with thoughts...lost again...

ponekad razmisljam o samoubojstvu jer ne zelim zivjeti ovako...
pitam se tko bi zalio za mnom,
tko bi zbog tuge ispustio bar i jebeno laznu suzu...
zasto netko ne pokusa shvatiti da ovako ne ide dalje,
da sam izgubljena u mnostvu krizanja...
nikad nisam znala koje je pravo skretanje...
zelim zavrsiti s ovim...
kad bi barem mogla...
bila u mogucnosti pronaci nacin...
shvatiti zasto sam JA bas JA...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

volim bas gitaru zbog odredjene osobe...
svaka pjesma predstavlja samo jedan instrument...
samo zbog njega..
volim taj zvuk...ali me i boli...
kako se samo usudjuje...
lagati mi da je prijateljstvo kao glazba...
dok je slusas tu je...
samo jedan...nestvarni dio tebe...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

uzeo si ono...ma znas ti sto...
ono sto me cinilo posebnom...
blijedo lice, tamne oci...
nema smisla vise...
izgubljeno je u vremenu
i fuckin' prostoru zamagljenog stakla

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

crtam pozivnice da ne ides...
izgubit cu se totalno...
ne vidim...
ljetno vrijeme...
mirisi parfema me bude u zoru...
usamljeno nebo pada na krevet...
oci su nestale...
a boja...ma bila je posebna...
svjestan si toga...
(idiot)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

pisem poruku sa isprikom...
ne znam svrhu, ali pisem...
pisanje je dio mog zivota...
rijec je nabolja komunikacija...
nemoj otici...
gubljenje za mene nema smisla..
reci mi sto imas...
osim zatrovane krvi u venama...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

rasla sam u sredini u kojoj ti svatko zna ime i broj cipela...
znaju te u dusu bolje od samoga sebe...
na pocetku je bilo smijesno...
sada postaje zabrinjavajuce...
fuck it...

nestalo je...nesto...
samo meni poznato...
stala sam na rub snova...
podigla veo i dopustila sebi da vidim rane na rukama...
ono sto je ucinjeno...
ma kakve granice...
padam...
sutim...
placem...
lomim se...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

trcim u beskraj beskonacnosti...
(glupost, nema sta)
skacem u dubinu plitkog...
smijem se smrti...
bolestan um uvijek postane normalan...

ponovno tvoja najdraza pjesma..
mrzim...ne znam vise ni sama sto...
bas, prokleti bas...
zelim da suti...
rusi mi sobu iako sam odavno izbacena zbog neplacene stanarine...
sredstva su jednostavno presusila zbog
moje ovisnosti za zabranjenim...
pogodi cim...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dok je bio tu bilo je lakse..
njegov predstavnik u gomili je tup pogled i suza koja
ostavlja crn trag neshvacenog osjecaja...
osjecaja toliko dobrog da je nemoguc za opisati nama obicnim ljudima...
obicna nisam...ali nemam rijecnik da mogu birati...

nikad necu zaboraviti dan...
tvoj pogled...
laganu bol i smijeh glupostima...
plesi...to jedino ostaje...
suze su postale prefensi...
(zahvaljujem svom pozeru na izrazu)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ono sto zelis ostvarit ce se kad prestanes zeljeti...
ono sto osjecas postat ce jos jace kad pozelis zaboraviti...
ono sto mislis saznat ce se ako prestanes pricati...
ono sto ne znas saznat ces ako se pocnes praviti glupim...
sve suprotno tvome je ono sto zapravo je...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

08:42 - Komentari (10) - Isprintaj

četvrtak, 08.03.2007.

Am I wrong...?

prolazila sam perom po starom papiru,
pisala proslost po sjecanju...
mijenjala likove, dogadjaje, osjecaje...
oblacila raskosne haljine, bojala u sarene boje,
izbacila kisu i snijeg...
natjerala smijeh da nikad ne napusta lica...
natjerala ljubav da osjeti kako je patiti...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

cekala sam svoje rodjenje...
smisljala scenarij i dobro cuvala temu...
ako budu postojala dva ista zivota jedan ce se ponistiti...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

imala sam krila prije nego sto sam dosla na ovaj svijet...
bila sam andjeo svog malog carstva...
nije bilo zakona,
patnja je bila nepoznat pojam...
osmijeh glavna tema za razgovor...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

godine su prolazile brzinom svjetlosti...
okret lica na dane srece nije bio moguc...
predaleko...prebrzo smo odlazili u nepoznate prostore
da bi sada imalo smisla mijenjati vec ucinjeno...
ono sto si prozivio mogao si samo zaboraviti...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



p.s Insomnia:, slike su jednostavno...

04:22 - Komentari (12) - Isprintaj

petak, 02.03.2007.

Imagine...

zamisli ruke koje te grle...
toplinu njegova tijela s tvojih ledja...
zamisli rijeci ljubavi koje ti tiho sapuce na uho...
trnce koji ti prolaze tijelom od njegova daha...
zamisli njeznost njegovih usana na svojima
dok se tama spusta u sobu...
zar to nije najsladji okus koji si ikad probala...
zamisli svijet koji ste stvorili...
dovoljno brz, a opet dovoljno spor
kako ne bi propustili nijedan detalj...
zamisli...
zajednicki hod po tek probudjenoj rosi...
trava nikad nije bila meksa...
kao da hodate po oblacima...
zamisli osjecaje koji su toliko snazni da se moras nasmijati...
to je najiskreniji osmijeh na tvom licu do sada...

zamisli...da li mozes...?



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

03:53 - Komentari (15) - Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.