nove vijesti iz nesvijesti

31.03.2013., nedjelja

UŽIVAJTE U MIRU


- 17:13 - Pomiluj me nježno (7) - Išpricaj na papir - #

28.03.2013., četvrtak

dobrodošlica u riječi i slici



















Kritizirali su me da sam škrtica i da niš novoga ne dajem na vijestima !
Dobro, evo onda !
NISAM škrtica !
N - I - S - A - M !!!
- 09:15 - Pomiluj me nježno (10) - Išpricaj na papir - #

09.03.2013., subota

žene vole ...


- 17:41 - Pomiluj me nježno (11) - Išpricaj na papir - #

08.03.2013., petak

...

- Otkud ti bicikl ? - pita Mujo
- Od susjede.
- Kako to, od susjede ?
- Idem ja šumom i sretnem susjedu kako vozi bicikl....Odjednom se skine,
baci haljinu na jednu, a bicikl na drugu stranu, pa mi reče:
- Uzmi, Mujo, što ti srce želi !
- I ja ti, brate, uzmem bicikl !
- Pa dobro si napravio ... šta će ti haljina !


- 07:54 - Pomiluj me nježno (12) - Išpricaj na papir - #

04.03.2013., ponedjeljak

...

Grupa udanih žena bila je na seminaru sa temom
" Koliko ima ljubavi u vašem braku? "

Pitali su ih:

-Koliko vas voli svoje muževe?



Sve su podigle ruke.

-Kada ste posljednji put rekle mužu da ga volite?

Neke su odgovorile danas, neke prije par dana, a neke se ni ne sjećaju.

Onda su im rekli neka svojim muževima pošalju slijedeći SMS: "Volim te dušo" i da sačekaju odgovore...

Evo nekih odgovora od muževa:

1. Ko je to ?

2. Ooo, majko moje djece, da li si bolesna ?

3. I ja tebe ! ( bio je samo jedan )

4. Kaj je sad ? Opet si slupala auto ?

5. Ne razumijem ? Kaj to znači ?

6. Šta si uradila ? Ovaj put ti ne opraštam !

7. ! ! ! ? ? ?

8. Ne glumi ludilo, nego reci koliko ti treba love ?

9. Da li ja to sanjam ?

10. Ako mi ne kažeš za koga je ova poruka, netko će biti mrtav ! ?

11. Lijepooo sam te zamolio da više ne piješ. Ako tako nastaviš, definitivno te ostavljam...


- 14:05 - Pomiluj me nježno (11) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****