nove vijesti iz nesvijesti

12.09.2012., srijeda

nemam inspiracije

Nijedan vic mi nije smiješan i nijedna šala nije zanimljiva ...
Možda je razlog tome što sam jučerašnji dan provela ovako ...



... a sve u očekivanju rekordnog broja komentara MaliK pimpilinića.
Kako sam dobila samo jednog ( komentara - ne pimpilinića ),
pao mi je entuzijazam i shvatila sam da mu nisam najdraža.
To me dotuklo ...

Evo, sad mu se obraćam javno ( pimpiliniću ) pjesmom, da mu saopćim kako me gadno razočarao !



Napomena: molim ime Suada zamijeniti imenom MaliK.
Hvala.
- 08:42 - Pomiluj me nježno (48) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****