nove vijesti iz nesvijesti

30.04.2012., ponedjeljak

sretan vam praznik rada !


- 07:00 - Pomiluj me nježno (12) - Išpricaj na papir - #

28.04.2012., subota

Nisam vjerovao da sam ostario,



dok mi djevojka u trgovini,
kad sam zatražio gumice,
nije pružila gumice za tegle
sa zimnicom !
- 07:00 - Pomiluj me nježno (26) - Išpricaj na papir - #

26.04.2012., četvrtak

...

ak oš bit zdrav,

bi trebalo

svako jutro

pojest

jednuuuuuuuuuu ...


...


...


...




JABUKU ! njami
- 07:00 - Pomiluj me nježno (61) - Išpricaj na papir - #

25.04.2012., srijeda

...

HZZO.
Zvoni telefon.

- Da, izvolite?

- Gospođu Perić, molim.

- Pri aparatu.

- Gospođo Perić, ja sam dr. Ivić iz laboratorija. Kad je liječnik uzorke vašeg supruga poslao na analizu, stigli su istodobno i uzorci još jednog gospodina Perića i sad ne znamo koji se rezultati odnose na zdravstveno stanje vašeg supruga. Za reć pravo, rezultati su ili strašni ili grozni.

- Kako to mislite?- upita gospođa Perić.

- Evo, jedan gospodin Perić je pozitivan na AIDS, a drugi ima dokazanog Alzheimera. Nemamo načina utvrditi na koga se odnosi koji nalaz.

- Pa to je strašno. Možete li ponoviti testiranje?

- U principu da, ali HZZO ne plaća ponavljanje ovako skupih testova.

- Dobro, i što bih sad ja trebala učiniti?

- Iz HZZO-a su predložili da učinite slijedeće: odvezite supruga u centar grada i ostavite ga tamo. Ako se sam vrati kući, nemojte se s njim seksati.


- 07:00 - Pomiluj me nježno (16) - Išpricaj na papir - #

24.04.2012., utorak

primjer loše pedikure


- 07:00 - Pomiluj me nježno (44) - Išpricaj na papir - #

23.04.2012., ponedjeljak

... i jedna važna obavijest ...

Iz tajnoga laboratorija u SAD-u pobjegla je nova vrsta dobroćudne i plahe životinje koja se uvlači u tamna i vlažna mjesta. Ako netko primijeti tu životinju, neka se odmah javi Američkom veleposlanstvu i bit će bogato nagrađen. Upozoravaju se žene da ne pokušavaju životinju zadržati kao kućnoga ljubimca, jer još nisu izvršeni svi opiti na njoj.



- 07:00 - Pomiluj me nježno (46) - Išpricaj na papir - #

21.04.2012., subota

moj prvi post ikada

Sve što ste željeli znati o Sloveniji, a niste znali ni da postoji ( bez uvrede )

MORE
Prema nekim novijim istraživanjima, Slovenija navodno ima more. Očevici tvrde da su ga vidjeli oko Pirana i Kopra, a prema njihovim svjedočanstvima u Piranskoj je luci zabranjeno sidrenje brodova dužih od 5 metara jer zalaze u međunarodne vode. U sklopu koparskog hotela "Triglav" u tijeku je također i izgradnja suvremenog bazena s morskom vodom, čime će površina slovenskog teritorijalnog mora biti povećana za 42 posto. Slanost mu je nešto manje od 38 promila čime slovensko more spada u neslanije šale ovog dijela Sredozemlja.

NAVODNOOSLOBODILAČKI RAT
Rat za nezavisnost Slovenije (1991.-1991.) jedan je od najkrvavijih, najdužih i najiscprljujućih ratova u povijesti čovječanstva. Od rata - u kojemu je ovu državu napalo nekoliko desetaka povampirenih regruta JNA sa 14 oklopnih transportera i koji je, s kraćim prekidima, trajao punih 7 dana - razrušena, spaljena i izmrcvarena Slovenija oporavila se u nepune tri godine, razvivši se u vodeću gospodarsku i vojnu silu Piranskog zaljeva.

PRIRODNE OSOBINE
Republika Slovenija se nalazi na neatraktivnoj parceli u podnožju Alpa i prostire se na jedva 20 000 km2 (usporedbe radi, tolika su u Hrvatskoj samo okupirana područja, op.a.). Na karti Europe Slovenija se nalazi između Italije, Austrije, Madžarske i Hrvatske, ali se ne može vidjeti prostim okom (za lijepa vremena, Slovenija se može vidjeti tek na karti Republike Slovenije). Najviši planinski vrh je Triglav, visok 2863 (u Hrvatskoj toliko nema ni najniži vrh, op.a.), dok je natuplji vrh državni. Klima je srednjeeuropska, u sjeverozapadnom dijelu alpska, a u posljednje vrijeme i antihrvatska. Takva klima pogoduje uzgoju voća u Makedoniji.

STRUKTURA STANOVNIŠTVA
U Sloveniji živi oko 1 500 000 ljudi (usporedbe radi, toliko ih stane na zagrebački hipodrom), od čega ih je 16 posto škrtih i sebičnih, 14 posto uobraženih i umišljenih, 13 posto alternativnih, 6 posto debelih, 51 posto ženskih i 0.002 posto nevinih. Iako službeni slovenski izvori tvrde da van matične zemlje živi oko 150 tisuća Slovenaca, koji su otišli u emigraciju za vrijeme komunističkog režima, pravi je razlog taj što u ovu zapadnobalkansku državicu nisu svi mogli stati.

DRŽAVNO UREĐENJE
Slovenska država uređena je dosta ukusno i funkcionalno, obzirom na prilično skučen prostor. Lijevo od ulaza nalazi se prostrano Cerkniško polje i neobično namještena Postojinska jama. Pravo kroz sredinu države vodi rijeka Sava, uz koju se prolazi pored najvećeg slovenskog naselja Ljubljane i dolazi do pomalo nametljivih Julijskih Alpa s nekoliko simpatičnih jezerčića u podnožju. Desno od ulaza, pak, nalaze se nepretenciozni vinorodni brežuljci i decentno uređene poljoprivredne površine. Država ima i nekoliko sporednih ulaza, a na jugozapadu i prozor s kojega za lijepa vremena puca čeznutljiv pogled na more.

PODRIJETLO
Slovenci su, u stvari, alpski Hrvati, a o njihovu hrvatskom podrijetlu govori i nedavno istraživanje provedeno među štedišama "Ljubljanske banke". Prema nekim uglednim antropolozima, Slovenci su nastali tako što je Edvard Kardelj Hrvatima jebo mater, nakon čega je jedan dio Hrvata krenuo osnovim pravcem razvoja socijalističkog samoupravljanja prema zapadu. Uvjereni da su otkrili novu socijalističku republiku, naselili su se i postepene potpuno potisnuli autohtono stanovništvo koje je, kako kaže predaja, bilo toliko škrto da su Hrvati tu zemlju nazvali "Slovenija".

ŠPORT
Od športova u Sloveniji najpopularnije je plivanje. Kako slovensko more, međutim, nema propisane olimpijske dimenzije, Slovenci ne plivaju u moru, nego na snijegu. Pošto, pak, na snijegu ne mogu plivati, oni po njemu hodaju, a obzirom na činjenicu da po njemu ne mogu hodati, oni se po njemu kreću na naročitim drvenim letvama. Kako je, međutim, na tim letvama po snijegu nezgodno hodati, oni se njima spuštaju po planinskim padinama. Plivanje se u Sloveniji zove još i smučanje ili skijanje. Od ostalih športova u usponu je alpinizam, dok je atletika u krizi jer trkači na srednjim i dugim prugama ne mogu dobiti austrijsku vizu.
- 07:00 - Pomiluj me nježno (42) - Išpricaj na papir - #

20.04.2012., petak

ako ste previše otvorenog uma, ispast će vam mozak


- 07:00 - Pomiluj me nježno (10) - Išpricaj na papir - #

19.04.2012., četvrtak

jel ona to njemu zvoca ???


- 07:00 - Pomiluj me nježno (26) - Išpricaj na papir - #

18.04.2012., srijeda

...



Čitam već par dana unaokolo,
o opsjednutosti ženskom guzom.
Pa što je vama, ljudi moji ?!
Meni je to skroz bljak !
Mislim, ta, ženska guza,
ali muška ... mmmmmmmmmmmmmmm
kao stvorena za ugriz ! cerek


- 07:00 - Pomiluj me nježno (23) - Išpricaj na papir - #

16.04.2012., ponedjeljak

...



Šetaju Mujo, Suljo i Fata čaršijom.
Suljo će Muji:
- Jel' bolan Mujo, što je tebi najdraže u životu ?
- Pička ! - odgovori Mujo.
Na to će Fata:
- E moj Mujo, nisi ti kurca probo !!!
- 07:00 - Pomiluj me nježno (33) - Išpricaj na papir - #

14.04.2012., subota

...



Čuvajte se malih pukotina.
Mala će pukotina potopiti i veliki brod.
- 07:00 - Pomiluj me nježno (15) - Išpricaj na papir - #

13.04.2012., petak

...

Svog sam izgubljenog Anđela pronašla.



Pronašla sam i jednog kojeg treba udomiti.
Ima li koja dobra duša ?


- 07:00 - Pomiluj me nježno (32) - Išpricaj na papir - #

11.04.2012., srijeda

SRETNA SAM ! SRETNA SAM ! SRETNA SAM !

... pa želim usrećiti i vas ! cerek


- 13:39 - Pomiluj me nježno (20) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****