nove vijesti iz nesvijesti

21.04.2011., četvrtak

Mmmmmmm, to me uzbuđuje ...



Tijelo žene prepuno je erogenih zona, osjetilnih stanica koje mozgu šalju podražaj zadovoljstva.
Dok se kod muškaraca erogena zona svodi na područje penisa, žena ima mnogo takvih zona: genitalije, grudi, sva okolna područja, često i cijelo tijelo.

Muškarci to, najčešće, ne znaju, jer su njihova iskustva potpuno drugačija. Kada miluje ženu, on to na određen način čini iz altruizma, jer ga samog to ostavlja hladnim ... što ipak ne znači da su muškarci indiferentni prema užitku koji pružaju svojoj partnerici.

Žena treba biti svjesna svoje senzualnosti. 'Osjećati muškarca pod kožom', stara je sintagma koja točno definira veliku osjetljivost ženskog tijela. Tijela koje muškarcu treba pustiti da ga istraži milovanjem, kako bi otkrio sve puteve koji vode do emocionalnog i fizičkog vrhunca. kiss

UPDATE:
ALERT ! ALERT !

Ovaj tekst nije moj !
Slučajno sam ga pronašla na netu. Zanima me vaše mišljenje ?!
- 07:00 - Pomiluj me nježno (30) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****