nove vijesti iz nesvijesti

06.02.2011., nedjelja

SKORO SAVRŠENI VIKEND

Dok se maca odmarala u omiljenoj tegli s japanskim javorom, zubo



a mačak kratio vrijeme od doručka do ručka, zubo



ja sam nestrpljivo čekala drage prijatelje, koje rijetko viđam, pa onda,u silnoj sreći zbog druženja s njima, želim da se dobro osjećaju, da mi nisu gladni, da im ugodim i spremim ono što vole, da sjedimo dugo u noć pored kamina u kojem pucketaju drva i da nazdravljamo dobrim vinom. party njami

Pa sam tako ispekla slana peciva za koje sam recept pronašla na jednom od kuharskih blogova,



... skuhala grah sa suhim mesom,



... ispekla svinjska rebra sa krumpirima u pećnici, koje sam zaboravila fotkati,
... izdinstala kotlete u umaku sa graškom,




... skuhala kobasice u vinu,



... za desert ispekla vanilin roščiće,



... i punu veliku tepsiju buhtli sa orasima koje su još vrele smazali. Skoro sve !





Da bi doživljaj bio potpun i vikend SKORO savršen, trebalo je samo malo dobre volje i dobrog seksa.
Ali ... kao i obično, ništa od toga.
Da bih ostala dosljedna sebi i da se ovo ne pretvori u još jedan kuharski blog, evo ...
Ionako ste izglasali da sam sumnjivog morala !
belj



DODATAK: od 22.11.2010. pa do danas 07.02.2011. brojač bilježi 20.000 posjeta. Mislim da je 259 po danu čisto dobar prosjek ! kiss

- 17:05 - Pomiluj me nježno (17) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****