nove vijesti iz nesvijesti

14.01.2011., petak

što se krije ispod pjene ?

eek

skrol ...

skrol ...

skrol ...

skrol ...

skrol ...

ovo ...?



Tri miša sjede za šankom i piju tekilu. Prvi miš strusi tekilu, lupi čašom o šank i kaže:
- Ja sam toliko hrabar da svaki dan otkinem malo mišjeg otrova i žvačem ga, tek da budem high.
Drugi ga miš pogleda, strusi dvije tekile, lupi čašom o šank i kaže:
- Ja sam toliko hrabar da svaki dan odem do mišolovke, dignem prečku i malo se bildam na njoj.
Treći ih miš pogleda, strusi tri tekile, lupi čašom o šank te krene prema vratima. Dva ga miša u čudu gledaju:
- Kud ćeš ti ?
- Idem jebat mačku !

ili možda ....

skrol ...

skrol ...

skrol ...

skrol ...

skrol ...

ovo ... ?

cerekcerekcerek
- 07:00 - Pomiluj me nježno (8) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****