nove vijesti iz nesvijesti

08.12.2010., srijeda

...



Vedra, vesela, sa bogatim životnim iskustvom u pozitivnom smislu (osoba koja loše stvari u životu pretvara u pozitivne), erotski i emotivno vrlo istančana, što je rijetkost u ovom instant svijetu. Umjetnička duša, meni nejasne seksualne orjentacije?...... eek

Ovako me opisuje čovjek koji me ne poznaje i koji ne zna o meni ništa osim onoga što je pročitao na mom blogu.
Koliko, i ima li istine u njegovim riječima, ostaviću da procjene ljudi koji me poznaju. kiss

- 18:50 - Pomiluj me nježno (23) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****