nove vijesti iz nesvijesti

27.11.2010., subota

da mi više ne budete zbunjeni, evo nešto da vam razbistri misli ...

U velikoj samoposluzi muškarac prilazi zgodnoj djevojci:
- Oprosti, ovdje negdje mi se izgubila žena ...
- Pa što ja tu mogu ???
- Ništa, mogli bi malo popričat i... uvijek kad deset sekundi pričam s nekom djevojkom s takvim sisama, moja žena se stvori niotkud ! cerek



Sinoć sam s posla došla u sedam. Zaspala sam prije devet kao beba. Nevjerovatno što dobar san čini ženi ! zijev



E, da, već neko vrijeme hoću pitati curke za pomoć. Ne šminkam se puno, čak mogu reći minimalno, ali bih jako voljela naučiti ovako našminkati oči. Svi moji pokušaji su uzaludni i izgledaju katastrofalno !
Još kapke kako - tako i riješim, ali ovaj crni tuš, i ova crta u boji ispod oka ... ajme meni, kao da me neko šakom zviznuo ... tako to izgleda u mojoj izvedbi ! bang
A ne bi trebalo biti teško, jel ?
eek


- 12:29 - Pomiluj me nježno (16) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****