nove vijesti iz nesvijesti

03.11.2010., srijeda

"MUŽ-KJ-DUŽ"

(Međugradska Udruga Žena Kojima Je Dosadno U Životu) naughty



Ovo su ukratko aktivnosti kojima će se udruga baviti. Kopiram djelove komentara osnivača udruge:

Gujdek: " ... u kojoj smo za sad jedini volonteri i pružamo sve usluge osim pranja, peglanja, kuhanja i čišćenja! Udruga je otvorena i za nove volontere i ima svoj Statut sa samo jednom odredbom a ta je da osnivači (kompa i ja) zadržavaju pravo prvog volontiranja na novopridošlim
članicama. Dobro nam došle! "

Dado piše: " ... ja bih dodao da,moja malenkost,po potrebi čisti frižidere,špajze,pušnice ili kako li se već zove ona prostorija di se suše pršuti,kobasice i ostale delicije od ića i pića.kompa je najboljši čistać konoba od dobre kapljice pa ako želite napakostiti zločestim muževima,pokvarenim svekrivama stojimo na raspolaganju :-PPPPP
@maleni ovđeka snimamo potencijalne kandidatkinje :-DDDDD "

Ima li netko još kakvo pitanje ili se potkrala kakova nejasnoća, slobodni ste upitati. Osnivači će vam rado odgovoriti na pitanja i razmotriti sve vaše prijedloge.
Ja se izuzimam iz mudrovanja jer je ponuda osnivača u odnosu na mene više nego korektna i velikodušna, a korištenje mog bloga pokriva godišnju članarinu ( koja je zanemariva ). Članarina će se trošiti isključivo za kupnju potrganog muškog rublja koje korisnice budu uništile prilikom korištenja istih.

Udruga je otvorena za sve prijedloge i sugestije kiss
- 19:41 - Pomiluj me nježno (28) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****